Produktsupportmedarbetare till nimly

Produktsupportmedarbetare till nimly

Arbetsbeskrivning

Nu har du chansen att bli en del av ett växande bolag där ditt driv och engagemang värderas högt. Om du har ett genuint teknikintresse och trivs i en bred roll kan det här vara rätt roll för dig! nimly söker nu sin nya stjärna för att fortsätta utveckla sin verksamhet - missa inte chansen, sök redan idag då vi går igenom urvalet löpande!

OM TJÄNSTEN
nimly utvecklar lösningar för de som vill ha ett enklare sätt att låsa och låsa upp ett tryggare hem. nimly är en del av RCO Group som även består av RCO Security, Din Box och Swedlock. nimly är experter på smarta lås och vill att det ska vara smidigt att gå hemifrån men ändå ha kontroll över dörren när man inte är hemma.

I rollen som Produktsupportmedarbetare på nimly kommer du att få en varierande arbetsdag fylld med spännande uppgifter. Ditt huvudsakliga ansvar kommer att vara att tillhandahålla förstklassig kundsupport för Nimlys produktert. Du kommer vara deras viktigaste kontaktperson och arbeta aktivt för att lösa problem och ge den hjälp som behövs.

Utöver att hantera supportärenden kommer du även att få chansen att stötta nimlys säljare när tid finns över. Du kommer att få stötta genom att hjälpa till med administrativa arbetsuppgifter, exempelvis, hantera dokumentation och säkerställa att allt flyter smidigt i försäljningsprocessen. Med din hjälp kommer nimlys säljare att kunna fokusera på att bygga starka relationer med våra kunder och maximera försäljningen

Du erbjuds
- Goda Utvecklingsmöjligheter
- En arbetsgivare som värnar om alla sina medarbetares trivsel och välmående på arbetsplatsen
- Möjligheten att utvecklas på ett personligt och yrkesmässigt plan

Tjänsten passar dig som är i början av din karriär och letar efter en bred, social och varierande roll. För att lyckas och trivas i rollen är du som person prestigelös, social och bra på att samarbeta.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Tillhandahålla förstklassig support och teknisk vägledning till nimlys kunder via telefon, e-post eller chatt
* Registrera och hantera kundärenden
* Svara på produkt- och leveransfrågor
* Stötta säljteamet med administrativa arbetsuppgifter, men även en del praktiskt genom att exempelvis delta på olika mässor


VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasial utbildning, gärna inom teknik
- Har ett genuint teknikintresse
- Har en naturlig problemlösningsförmåga och förmåga att snabbt ta till sig nya tekniska begrepp
- Skriver och talar obehindrat både på svenska och engelska då språken kommer användas i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har arbetat med att ge support till kunder innan.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Serviceinriktad
- Anpassningsbar
- Resultatinriktad

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om nimly här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 augusti 2023
  • Ansök senast: 9 september 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024