Professionell Glädjespridare

Professionell Glädjespridare

Arbetsbeskrivning

Vi på Nordic Nest arbetar engagerat med att skapa världens bästa kundupplevelse, bygga världens mest motiverade team och driva världens mest lönsamma retail. Avdelningen People & Performance har som mission är att skapa en medarbetarresa i världsklass, och nu finns en fantastiskt rolig möjlighet att bli en del av vårt team.
Vi söker nu en Professionell Glädjespridare som kommer att vara en central punkt och trygghet i bolaget. Du kommer ha förmånen att arbeta brett gentemot hela organisationen med att sprida glädje, energi och framförallt en stor dos med fix och koordinering, till exempel genom allt från att se till att det finns kaffe på morgonen till att planera evenemang och happenings.
Om rollen;
Som Professionell Glädjespridare har du en bred och viktig roll med fokus på internservice. Ditt ansvar handlar om allt från dagliga rutinuppgifter till planering av events och beställning av kontorsmaterial m.m. Du finns till hands för kollegorna internt för att vara behjälplig i stort som smått när det gäller operativa frågor som underlättar den dagliga driften.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter;
Förbereda och hjälpa till vid möten, konferens och happenings
Vara kontaktperson för samarbetspartners kopplat till fastighet och trivsel
Säkerställa att vi har en trivsam och inbjudande arbetsmiljö
Stötta samtliga avdelningar med administrativa uppgifter, beställningar & resebokningar
Administrera personalorders
Lunch- och fikabeställningar
Posthantering
Välkomna gäster och se till att de får ett fantastiskt första intryck av vår fina arbetsplats
Finnas till hands för kollegor för att ge din service och hjälp efter behov
Beroende på din bakgrund kan övriga arbetsuppgifter tillkomma för att stötta arbetet på någon annan avdelning

Om dig;
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du alltid har en positiv inställning, är glad och älskar att få människor att må bra! Du är strukturerad, tycker om ordning och reda och har ett öga för detaljer och kan därigenom ge det lilla extra "piffet" för att göra vår arbetsmiljö extra härlig och inbjudande.
Du brinner för service och får energi av att hjälpa och att göra andras dag lite bättre. Rollen ställer krav på din förmåga att alltid ligga steget före och du älskar att göra det där lilla extra. Du ser vad som behöver göras och tar egna initiativ, är lyhörd och tar din an dina uppgifter med stort engagemang. Vidare har du en mycket god kommunikationsförmåga, har förmågan att tänka kreativt och kommer gärna med nya idéer.
Du har mycket goda kunskaper i både engelska och svenska i såväl tal som skrift. Ytterligare språkkunskaper ser vi som meriterande, dock ej ett krav. Du har god datorvana och lätt för att lära dig nya system.
B-körkort är ett krav för tjänsten.

Välkommen hem!
Tjänsten är tillsvidare och på heltid, och kommer kombineras med en annan avdelning/arbetsuppgifter beroende på din bakgrund. Är detta rätt tjänst för dig? Vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen. Sök senast den 16 maj! Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor kring tjänsten välkomnas dessa via mail till Marie Bäckwall, Chief People & Performance Officer via mail på marie.backwall@nordicnest.com .
Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Nest Kalmar
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2021
  • Ansök senast: 16 maj 2021

Postadress

Stämpelvägen 3
Kalmar, 39470

Liknande jobb


31 oktober 2024

Office Coordinator Menigo

21 oktober 2024