OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i ett härligt och ambitiöst team på ett väletablerat och expansivt bolag som satsar mycket på sina anställda? OPR Finance växer och välkomnar dig till ett företag på en framgångsrik resa som kommer att lansera ännu en ny spännande produkt på marknaden i början på 2018! Här jobbar ett framåtlutat gäng som har roligt på jobbet på ett energifyllt företag som värdesätter sina anställda genom att ta väl hand om sin personal. Det här är även en social arbetsplats som arrangerar mycket aktiviteter och för sina medarbetare och ger dem möjlighet att delta på olika event. Arbetet utgår från kontoret beläget mitt i Stockholms centralaste delar.
Det här är en rekrytering i samarbete med Ivy Talents till en tillsvidaretjänst där du blir anställd av OPR Finance.
Om företaget:
OPR-Finance AB is part of OPR-Vakuus Oy group. OPR-Vakuus Oy is a well-established and privately owned financial Finnish company founded in 2005. Using advanced finance technology (FinTech), the company provides consumer credits for individuals and working capital financing for businesses, being a market leader in its respective segment in its home country.
Since 2005 OPR-Vakuus Oy has offered over a million consumer loans and its’ services to more than 500,000 customers. The group has granted loans worth EUR 135m during the last 12 months. Our offices are currently located in Helsinki, Stockholm, Copenhagen and Prague.
The Stockholm office, OPR-Finance AB, was established during 2014 and has since been experiencing an almost exponential growth each passing year. A growth that has increased the need of both employees as well as new innovative ways to maintain our place as the most lucrative of the OPR-Vakuus branch offices. The Stockholm office current products are the following. - Consumer Credit - EverydayPlus - Business Loan - OPR-Företagslån.
Läs mer om oss på http://www.everydayplus.se/ och https://www.opr-foretagslan.se... (https://www.opr-foretagslan.se/) .
Kika in hos oss och träffa Andréa:
https://www.linkedin.com/feed/... (https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6275334598150938624)
Hör Johanna berätta om sin syn på kundtjänst:
https://www.linkedin.com/feed/... (https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6271288468962365441)
Vi söker dig som är ambitiös och vill utvecklas, en kundtjänstmedarbetare med intresse för ekonomi och passion för utmärkt service. I den här tjänsten får du möjligheten att bredda din kompetens och utvecklas internt samt lära dig nya arbetsuppgifter.
I rollen kommer du primärt att arbeta med att:
- Besvara inkommande samtal från kunder gällande till exempel ansökningar, fakturor och produktinformation
- Hantera ärenden via mejl samt bemöta kunder via vår chattfunktion
- Handlägga inkommande ansökningar och bevaka dessa processer
- Genomföra utbetalningar till våra kunder
Det kommer även att ges goda möjligheter att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter inom det område som intresserar dig.
Vem vi söker:
- Det är meriterande om du har en gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning
- Du har arbetslivserfarenhet från ett serviceinriktat yrke och är van vid att bemöta kunder med professionalitet
- Du är en lagspelare med en prestigelös och hjälpsam inställning
- Du är arbetsam och ambitiös samt drivs av att utvecklas genom att lära dig nya saker
- Förkunskaper och intresse för ekonomi, finans och kredit är fördelaktigt
- Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Vi sätter ett stort värde på dina personliga egenskaper och din inställning i den här rekryteringsprocessen och vill träffa dig som kommer trivas i vår händelserika arbetsmiljö samt vara med på vår expansionsresa. Du gillar att vara en del av grupp, ha roligt på jobbet och trivs i en miljö där det är högt i tak. Du bemöter dina kollegor med värme och kunder med högsta professionalitet.
Omfattning: Heltid, start omgående.
Arbetstider: Initialt kontorstider på vardagar, men en dag i veckan jobbar du 11–20 och var femte helg jobbar du lördag och söndag 9–17. För detta kompenseras du med en ledig måndag och en ledig fredag som ger dig möjlighet till en långhelg.
Lön: Fast månadslön + OB ersättning, friskvårdbidrag och andra goda förmåner.
I den här rekryteringsprocessen samarbetar OPR Finance med Ivy Talents. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Julia på telefonnummer 070-759 76 66 eller via mejl julia.olsson@ivytalents.se . Selektering av CVn och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot just din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi
Julia Ronge
0707597666