Professionell receptionist till försäkringsföretag

Arbetsbeskrivning

Proffesionell receptionist till försäkringsföretag
Söker du en möjlighet där du kan få utlopp för såväl din sociala sida som ditt intresse för siffror? Randstad söker nu, för start 1 september, en receptionist till vår kund på attraktiv adress i Stockholm. Det du behöver i bagaget är minst ett års erfarenhet från ett serviceyrke, gymnasieutbildning och god svenska och engelska. Skulle du dessutom beskriva dig som professionell och initiativtagande? Då hoppas vi på din ansökan, redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid, 8:15-16:45 (30 min lunch). Med start 1 september och för uppdrag till 31 december 2017.

Arbetsbeskrivning:
I nyrenoverade och fräscha lokaler med närhet till såväl strandpromenaden som Centralstationen ansvarar du för receptionen och växeln. Atmosfären på företaget kan närmast beskrivas som familjär och många anställda har därför funnits där för en längre tid. Du jobbar tätt tillsammans med kontorsassistenten där ni hjälps åt och avlöser varandra.

Dina arbetsuppgifter:

• Ta emot besökare och hantera växeln.
• Hålla rent i receptionen och i lunchrummet, se till så att det är rent och fint i lokalerna.
• Inköp av till exempel blommor, kaffebröd, kaffe och mjölk, ta hand om beställningar av kontorsmaterial.
• Fakturahantering och granskning av reseräkningar (på sikt kommer du även att boka resor).
• Boka lokaler internt och externt.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Minst ett års erfarenhet från ett serviceyrke (med fördel har du varit konferensvärdinna).
• Gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
För den här tjänsten söker vi dig som är serviceorienterad och professionell i ditt bemötande. Vidare tror vi att du har en bra överblick för vad som behöver göras och också tar initiativ för att åtgärda det. Kombinerar du dessutom din sociala sida med ett intresse för siffror kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

Plus (men inte krav) är om du har gått en gymnasieutbildning med inriktning mot ekonomi, färdigheter i systemet PT-connect, och/eller kunskaper i tyska.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-09-16, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Kim Flemström | kim.flemstrom@randstad.se [ mailto:kim.flemstrom@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 16 augusti 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024

Utbildningsadministratör, vikariat

Utbildningsadministratör, vikariat

31 oktober 2024