Professionell receptionist/konferensvärd på heltid!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en person som gillar att ansvara över varierande arbetsuppgifter? Trivs du med att följa formell dresscode? Nu söker vi en person till vår kund i centrala Göteborg som vill vara ansiktet utåt!

Om företaget
Castellum är ett av Sveriges största börsnoterade fastighetsbolag med ett fastighetsvärde på drygt 70 miljarder kronor. Verksamheten är koncentrerad till attraktiva tillväxtmarknader i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Östra Götaland, Öresundsregionen och Norrland. Vi växer med nya och befintliga kunders behov och deltar aktivt i utvecklingen av stadsdelar och städer. Vi är inriktade på kommersiella fastigheter och är cirka 400 medarbetare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner och uthyrd till Castellum, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter
Som receptionist ska du trivas med varierande arbetsuppgifter samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är:
- Ta emot och hjälpa besökare
- Svara i telefon och på mail
- Sköta konferensavdelningen så som koordinera möten, förbereda fika/lunch, se över utrustning och inköp av behövligt material
- Posthantering
- Översyn av lokaler
- Administrativa och ekonomiska uppgifter som exempelvis fakturahantering, föra protokoll, felanmälningar samt enklare powerpointpresentationer
- Vara behjälplig vid större kundmöten
- Vara kontaktperson för företagets olika leverantörer.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har flera års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. För att snabbt komma in i arbetet så ser vi att du har arbetat i en assistentroll/ekonomifunktion tidigare. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.

Vi söker dig som har en hög social kompetens, är utåtriktad och servicemedveten. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är du självständig, ordningsam och prestigelös. Det förekommer strikt klädkod på arbetsplatsen, därför söker vi dig som trivs att arbeta i kostym. Låter detta som en tjänst för dig? vi ser fram emot din ansökan!

Vi genomför personlighets- och kundskapstester på alla våra slutkandidater.


Övrigt
Uppdraget är med start omgående och är en tillfällig bemanning som pågår under 3-4 månader.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag på www.kfx.se
Vid frågor kontakta oss på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB Göteborg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 28 april 2017

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024