OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Botkyrka kommun, Socialförvaltningen Botkyrka kommun är Stockholmsområdets femte största kommun med 75.000 invånare.Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt Sveriges yngsta och mest internationella befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare.Socialförvaltningens Administrativa sektion söker fyra professionella assistenter Nu äntligen är vi klara med vår omorganisation och vill förstärka sektionen med ytterliggare kompetenta medarbetare.Vi söker fyra engagerade och självständiga personer till heltidstjänster som assistent vid socialförvaltningens Administrativa sektion.Vi arbetar med successiva kvalitetsförbättringar och effektivisering av administrationen inom förvaltningen Idag arbetar vi med verksamhetssystemet Individ och Familje Omsorg (VM IFO), ekonomisystemet Economa, statistiksystemet DOK och Office-paketet men systemen skiftar över tid och uppgift.Utbildning/ erfarenhet Krav - Ekonomisk linje från gymnasiet - Minst två års erfarenhet från ekonomi och administrativt arbete - God IT kompetens Som person har du en stark integritet och hanterar uppgifter och annan information med sekretess.Du har lätt att skapa goda kontakter och har förmåga att samarbeta.Du tycker om att göra flera olika saker och har ett serviceinriktat arbetssätt.Du har även lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.Det är viktigt att du har driv, är självgående och noggrann.Genom din erfarenhet, intresse och engagemang har du förmågan att utveckla administrativa rutiner och bidra till sektionens och förvaltningens utveckling.På vår arbetsplats finns idag mest kvinnor och personer med svensk bakgrund.Vi ser gärna sökande som bidrar till att öka vår mångfald.Anställningsvillkor: Heltidstjänst. Tillträde: Omgående för samtliga tjänster Vi söker följande tjänster: Assistent Tullinge I uppdraget ingår hantering av institutionsfakturor, reception samt administrativa uppgifter som posthantering och beställningar.Assistent Violen I uppdraget ingår hantering av familjehemslöner, hantering av leverantörsfakturor, stödja cheferna vid ekonomiuppföljningar samt att stå som backup för receptionen.Assistent Rotemannen I uppdraget ingår bland annat att hantera vårdfakturor, egenavgifter, föräldraavgifter, posthantering och den lokala beställningar. Assistent Tumba I uppdraget ingår hantering av leverantörsfakturor, stödja de berörda vid ekonomiuppföljningar samt att stå som backup för receptionen. Glöm inte ange vilken/vilka tjänst du söker.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sektionschef Anneth Löfgren
0853061916
SSR Kicki Nikoloulia
08-53062197
chef, Stöd- och Utvecklingseneheten Sara Hellblom Gustafsson
08-530 623 20
Chef Stöd- och utvecklingsenheten Sara Hellblom Gustafsson
070-886 13 33
HR-koordinator Jenny Bruhn
070-183 64 97
Enhetschef Katarina Lindström
0701826137