Proffssäljare till vår kund i Älvsjö

Arbetsbeskrivning

Grundat 1968 är CENTRO landets äldsta fackmannakedja för kakel och klinker, baserat i Stockholm med sju anläggningar samt filialer, Centro Proffsbutiker, i Malmö, Uppsala, Norrtälje, Norrköping och Örnsköldsvik. Idag är CENTRO ett av de ledande företagen i sin bransch med ca 80 anställda och en omsättning om ca 270 mkr. Sedan maj 2007 tillhör bolaget koncernen G & L Beijer Import och Export AB med moderbolaget Beijerinvest.



Är du en person som drivs av ett arbete där kundbemötande är i fokus och där du kan dra nytta av din sociala kompetens?




Som Proffssäljare hos vår kund kommer du tillsammans med två kollegor bedriva verksamheten i vår kunds butik i Älvsjö.

Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. bestå av att:

- Ge service i världsklass till Centros kunder

- Uppackning av varor och orderhantering

- Sköta beställningar




Tjänsten som är på heltid tillsätts så snart vi hittar rätt person. Arbetstider måndag-fredag 06.30-15.30. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten.




Kvalifikationer och egenskaper:


Du som söker rollen är duktig på att bygga relationer och sätter kundens behov i centrum. Du trivs i en roll där du tillsammans med dina kollegor är butikens ansikte utåt.



Ditt intresse för att jobba som proffssäljare är det mest meriterande. Vidare ser vi det som meriterande om du har arbetat eller utbildat dig inom plattsättning eller har någon annan typ av erfarenhet ifrån byggbranschen. Du behärskar svenska väl i tal och skrift. Det är meriterande om du har truckkort (B 1-4).




Vår kund kommer lägga stor tid och engagemang för att ge dig rätt förutsättningar för att lyckas i din roll, det är därför viktigt att du har ett stort intresse för att lära dig verksamheten och rollen.



Centro erbjuder dig ett fritt och omväxlande arbete i ett växande företag där både medarbetare och kunderna sätts i centrum.

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid


Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.

Har du frågor kan du kontakta Maria Lodinpå 010-8585124.

Varmt välkommen med din ansökan

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 27 mars 2018

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


28 december 2024

27 december 2024

Inventering 7/1-25

Inventering 7/1-25

27 december 2024