Program Administrator till E.ON!

Program Administrator till E.ON!

Arbetsbeskrivning

Hade du velat befinna dig i centrum av något "as-häftigt"? Enligt ansvarig chef är det något du kan få uppleva i rollen som Program Administrator för ett av E.ONs största transformationssatsningar! Programmet är just nu i startgroparna mot en spännande och utvecklande resa där vi letar efter dig som vill tycka, tänka och bidra - med hjälp av just din unika erfarenhet och kompetens! Denna chans vill du inte missa. Sök nu!

OM TJÄNSTEN
E.ON har under en längre tid gjort en spännande utvecklingsresa, med ambitionen att kunna erbjuda sina kunder 100% förnybar och hållbar energi. Att ligga i framkant i sitt interna arbete, med fokus på digitalisering, mångfald och en inkluderande arbetsmiljö är något E.ON målsätter högt. Din arbetsplats blir inget mindre än E.ONs nya huvudkontor i Malmö, ett hållbart och miljöcertifierad kontor som fokuserar på människans hälsa och välmående i byggnader.
EAM Programmet

E.ONs EAM program säker nu en Program Administrator (PA) som kan avlasta och supporta med administrativa uppgifter i minst 2 år framöver under programmets gång. Rollens ansvarsområden kräver administrativ talang, noggrannhet och en struktur där du med förmåga att ha många bollar i luften, hålla ordning och reda samt parera varierade uppgifter och prioriteringar, är extra intressant och värdefull för oss att träffa. Trots att tjänsten främst handlar om att supporta och assistera, har denna roll ett stort ansvar där du ofta är delaktig vid möten och blir tillfrågad vad just du tycker!

Du erbjuds
- Ett konsultuppdrag på initialt 6 månader med goda chanser till förlängning om alla parter är nöjda
- En fot in på ett företag som vill satsa på dig och din utveckling
- En dedikerad konsultchef som kan stötta och coacha dig i din framtida karriär

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Delta, lyssna in, hantera och arrangera möten (lokal, inbjudningar, samverka med nationella så väl som internationella kollegor).
* Föra mötesanteckningar, dokumentera underlag
* Sharepont - Hantera och organisera inkommande dokument till verktyget, du blir ytterst ansvarig för att hålla ordning och reda
* Supporta chef med diverse administrativa uppgifter


VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial examen, gärna inom administration
- Besitter mycket goda kunskaper i Microsoft Office
- Är van vid att föra anteckningar - ex. du behöver lyssna in och hitta kontexten ur ett möte samt strukturera upp informationen på ett proffsigt sätt
- Är mycket bekväm med verktygen Teams och Sharepoint - kan använda dessa för att skapa en kvalitativ dokumenthanteringsstruktur
- Kan obehindrat kommunicera på Svenska och Engelska i tal och skrift
- Har administrativ erfarenhet/kunskap

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

Det är meriterande om du har
- B körkort - vid eventuella resor i tjänst
- Tyska - mycket dokumentation finns på Tyska

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Serviceinrikad
- Kvalitetsmedveten
- Kommunikativ
- Lagspelare

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2023
  • Ansök senast: 11 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

15 november 2024

Teamledare Fundraising

Teamledare Fundraising

14 november 2024