Program Assistant till Brights

Program Assistant till Brights

Arbetsbeskrivning

Söker du ett utvecklande deltidsjobb inom Learning & Development vid sidan av studierna? Se hit! 👀

Brights hjälper bolag att utvecklas genom re-, upskilling och Learning Consulting. Som Program Assistant på Brights kommer du stödja deras Program Management Team med operativa och administrativa arbetsuppgifter, stöttning i planering och genomförande av evenemang samt koordinering och kommunikation med deltagare och lärare. Ta chansen och sök redan idag! 🚀

OM TJÄNSTEN
Brigths är ett ledande bolag inom utbildning och lärande. De hjälper bolag att utvecklas och växa genom re-, upskilling och Learning Consulting.

Nu söker Brights en Program Assistant som kommer att stötta deras Program Management Team med varierande uppgifter inom deras re- och upskilling program. Dina ansvarsområden inkluderar operativa och administrativa arbetsuppgifter, stöttning i planering och genomförande av olika event samt koordinering och kommunikation med deltagare och lärare. Med tiden kommer du ha möjlighet att ta dig an bredare och mer avancerade arbetsuppgifter samt leda egna delprojekt, beroende på ditt intresse och kompetens.

Tjänsten är på deltid, ca 16 timmar per vecka.

Dina förmåner i rollen som Program Assistant på deltid till Brights
- Gedigen introduktion och tätt samarbete med din närmsta chef och kollegor för att stödja dig i din utveckling
- Tjänsten är placerad i Hagastaden och arbetstiderna är främst 8-17, men kan vi enstaka tillfällen variera vid t.ex. examensevenemang
- Ett stöttande team som hjälper varandra och älskar att ha roligt tillsammans - vid bland annat roliga teamaktiviteter som t.ex. afterworks!

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Stötta hela Program Management Teamet i operativa och administrativa arbetsuppgifter före, under och efter utbildningsprogram
* Administration och dokumentation kopplade till programmen
* Stötta i planering och genomförande av olika evenemang för deltagare och kunder
* Stötta Program Managers i koordinering av och kommunikation med deltagare och lärare
* Beroende på dina intressen, kunskaper och färdigheter kommer du på sikt att få ta dig an bredare och mer avancerade arbetsuppgifter samt få möjligheten att leda egna delprojekt


VI SÖKER DIG SOM
- Registrerad student inom t.ex. HR, beteendevetenskap, ekonomi eller annat relevant område och har minst ett 1-2 år kvar av dina studier
- Motiveras av att lära dig nya saker och tycker om att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och ansvarsområden
- Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Stötta andra i deras arbete och aktivt bidra med egna idéer och lösningar
- Nyfikenheten och modet att självständigt lära sig nya system, verktyg och arbetsuppgifter
- Uppmärksam på detaljer, strukturerad och självständig samt förtroendeingivande i ditt sätt att kommunicera

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av service, administration eller liknande arbetsuppgifter, vi ser gärna att du har arbetat med datorn som verktyg
- Erfarenhet av att arbeta med Microsoft Office, främst PowerPoint, Word och Excel

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper
- Samarbetsinriktad
- Anpassningsbar
- Självgående
- Strukturerad

Om Brights

Brights startades som ett sätt att effektivt utveckla personers kompetens i en snabbt föränderlig värld. De hjälper företag att optimera sina resurser genom att förse medarbetarna med ny kompetens genom deras re- och upskilling-program. Deras lärandelösningar skräddarsys för att matcha kundernas behov, och sedan starten 2015 har över 1000 företag och över 5000 personer försetts med ny kompetens. Brights hjälper företag tillvarata sina värdefulla resurser genom att kompetensförflytta de medarbetare som finns till dem som behövs imorgon. Brights är en dedikerad kompetenspartner som hjälper företag att navigera i en komplex och osäker värld, genom att förse företagens medarbetare med kompetens som får företagen att växa.

För mer information, se hit: Vi är Brights

Vår rekryteringsprocess

Det första steget i rekryteringsprocessen är att ansöka med ditt CV eller LinkedIn, inget personligt brev är nödvändigt. Om du uppfyller kraven för tjänsten kommer du få ett mejl där du uppmanas att genomföra två tester från Assessio. Det ena är en personlighetskartläggning som tar cirka 20 minuter att genomföra och det andra är ett test av dina kognitiva förmågor som tar 12 minuter att genomföra. Anledningen till att vi använder tester är för att säkerställa en solid och rättvis rekryteringsprocess med fokus på potentialen för den tjänst vi söker snarare än på ditt CV. Processen kommer se ut som följande;

📃Personlighetstester (MAP & Matrigma)

📞 Kort telefonintervju

🦸 Första intervju med Talent Acquisition

🙋🏻Slutintervju med rekryterande chef

📞 Referenstagning

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 juni 2024
  • Ansök senast: 5 juli 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024