Programansvarig/Kundansvarig till Kundservice

Arbetsbeskrivning

Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har över 75 000 medarbetar, finns representerat i 42 länder och är därmed det mest spridda callcenterföretaget i världen. Den 25 juni drar vi igång med ett nytt spännande uppdrag för ett av Sveriges största telecomföretag! För den nystartade kundserviceenheten söker vi nu en programansvarig. Som programansvarig på Teleperformance är du ansvarig för driften av dina uppdrag/program. Detta innebär att du har resultatansvar och att du kontinuerligt ska utveckla uppdragen så att effektivitet och lönsamhet hela tiden förbättras. Innan uppdragen startar är du med vid implementationen och driver ett uppstarts projekt. Du beslutar om åtgärder så att uppdraget kan genomföras enligt plan och praktiskt innebär det att ansvara för planering, genomförande och uppföljning av uppdraget. Du är Teleperformance kontaktperson mot kunden vilket innebär daglig kundkontakt och möjligheter till merförsäljning. Till din hjälp har du dina teamledare, vilka du har personalansvar för och tillsammans med dem fokuserar ni på att leverera i enlighet med definierade mål så att både Teleperformance och kund blir nöjda. Vi erbjuder dig en spännande, utvecklande och krävande befattning i en växande bransch. Du kommer att få arbeta med ett "ungt" gäng och även om vi har ett etablerat arbetssätt ser vi gärna att du kommer med nya tankar och ideer samt är med och driver både projekten och företaget framåt. Du har en god erfarenhet av ledarskap, projektledning och du har goda kunskaper i engelska. Du har sannolikt någon form av akademisk utbildning, eller annan likvärdig erfarenhet. Ditt arbete på Teleperformance kräver att du kan kravställa och driva, vidare bör du som person vara initiativtagande, resultatinriktad samt ha ett intresse för affärer. Du är strukturerad och har en administrativ talang och tycker om att vara "spindeln i nätet". Du kommer att vara ansvarig för att så väl Teleperformance som kundens måluppfyllelse.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010