OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 275 contact center representerat i 43 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag. Teleperformacne arbetar på uppdrag av andra företag. Vi har i dagsläget flertalet nya kunder på väg in. Det innebär att vi behöver utöka vår personalstyrka inför kommande nystarter. Vi söker därför ytterliggar en programansvarig för kundserviceenheten. Som programansvarig på Teleperformance är du ansvarig för driften av dina uppdrag/program. Detta innebär att du har resultatansvar och att du kontinuerligt ska utveckla uppdragen så att effektivitet och lönsamhet hela tiden förbättras. Innan uppdragen startar är du den som driver och är drivande vid implementationen. Du beslutar om åtgärder så att uppdraget kan genomföras enligt plan och praktiskt innebär det att ansvara för planering, genomförande och uppföljning av uppdraget. Du är Teleperformance kontaktperson mot kunden vilket innebär daglig kundkontakt och möjligheter till merförsäljning. Till din hjälp har du dina teamledare, vilka du har personalansvar för och tillsammans med dem fokuserar ni på att leverera i enlighet med definierade mål så att både Teleperformance och kund blir nöjda. Vi erbjuder dig en spännande, utvecklande och krävande befattning i en växande bransch. Du kommer att få arbeta med ett "ungt" gäng och även om vi har ett etablerat arbetssätt ser vi gärna att du kommer med nya tankar och ideer samt är med och driver både projekten och företaget framåt. Du har en god erfarenhet av ledarskap, projektledning och du har goda kunskaper i engelska. Du har sannolikt någon form av akademisk utbildning, eller annan likvärdig erfarenhet. Ditt arbete på Teleperformance kräver att du kan kravställa och driva, vidare bör du som person vara initiativtagande, resultatinriktad samt ha ett intresse för affärer. Du är strukturerad och har en administrativ talang och tycker om att vara "spindeln i nätet". Du kommer att vara ansvarig för så väl Teleperformance som kundens måluppfyllelse. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast. Rekryteringen sker löpande!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman