Programsupport

Programsupport

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundservice och har lätt att samarbeta med andra? Vill du dessutom jobba i ett mindre familjärt bolag som kännetecknas av prestigelöshet där man jobbar nära och har korta beslutsvägar? Sök då jobbet som Programsupport på Briljant i Norrköping!

Företagspresentation

Briljant Ekonomisystem är utvecklat i Sverige av personer med bakgrund från redovisning och ekonomi. Företaget har varit verksamt sedan 1994 och idag är man totalt 35 personer med en omsättning på cirka 35 miljoner kronor.
Programmet innehåller en mängd funktioner som kan kombineras på valfritt sätt där varje funktion dessutom kan anpassas efter kundens behov. De funktioner som programmet erbjuder är bland annat; fakturering, leverantörsfakturahantering, bokföring, bokslut, årsredovisning, order, tidredovisning, projektredovisning, lager, koncernredovisning, löner, hyresredovisning, analys & rapportfunktioner.
Programmet används av företag inom många olika branscher som entreprenörer, fastighetsförvaltare, redovisningsbyråer, revisionsbyråer och tekniska konsulter. Idag sköter mer än 60 000 företag sin redovisning i Briljant.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Till Briljant Supportavdelning i Norrköping söker man nu en medarbetare för programsupport där arbetsuppgifterna i huvudsak handlar om att besvara kundernas frågor och ge support i systemet via telefon och mail.
Ingår gör också viss felsökning och ibland även mindre debiterbara uppdrag emot kund så som anpassningar av systemets funktioner. Viss administration i form av ärendehantering i CRM-system och återkoppling till kollegor samt kunder förekommer också. Tjänsten innebär mycket kundkontakt varför vi gärna ser att du är öppen och har lätt för att kommunicera. Arbetet är både självständigt och utförs i grupp. Du har lätt för att tillgodogöra dig ny teknik och information och trivs med ett omväxlande arbetstempo.
När du jobbar på support sköter du tillsammans med dina kollegor ärenden från start till mål. Det handlar om allt från enklare frågeställningar om hur programmet fungerar, problemlösningar och felsökningar till mer avancerade debiterbara anpassningar eller diskussioner där du på ett pedagogiskt sätt får förklara och argumentera för den bästa lösningen för kunden.

Din profil

Vi lägger stor vikt vid din personliga potential men för att lyckas i rollen behöver du ha några hårda ”skallkrav” med dig:
- Gymnasieexamen
- Minst 1 års arbetslivserfarenhet av kundservice/kundsupport och/eller redovisning
- Flytande svenska i tal och skrift
- Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
- Goda kunskaper i Office-paketet
Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med redovisning och/eller löneadministration men det är inget krav. Vid en intervju kommer fokus att läggas på kompetenser som: kundfokus, service, resultatorientering, relationsbyggande, samarbete och anpassning

Ansök redan idag!

Sök tjänsten genom att klicka på ”ansök” och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam som du ser nedan.

Vi kommer i urvalet att nyttja personlighetstester. Du kommer också att tidigt i urvalet få del av och svara på hur du anser dig möta de skallkrav och meriterande aspekter som finns för tjänsten avseende utbildning, erfarenhet och kunskap.
Vårt fokus kommer i ett första läge vara skallkraven och din personliga potential. Senare kommer naturligtvis personliga intervjuer med både oss och kund samt referenstagning ske.
Hoppas att vi möts i processen! Anastasia Almasidis, 0790–984164, anastasia.almasidis@unikresurs.se Daniel Edqvist, 0721–426923, daniel.edqvist@unikresurs.se

Unik Resurs

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång


Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 maj 2022
  • Ansök senast: 7 juli 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


26 november 2024