OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Job description
Är du en serviceinriktad person och har erfarenhet av en administrativ roll? Här får du möjlighet att arbeta på ett framgångsrikt bolag och bli en del av ett team med stort driv och engagemang!
Vi söker dig som är strukturerad och som brinner för att leverera goda resultat. Du är ordningsam och noggrann som person och trivs i en administrativ roll med varierade arbetsuppgifter inom projekt admin. Du har en vilja att lösa problem och är serviceinriktad som person, har du en tydlig och god kommunikativ förmåga och gillar att skapa effektiva samarbeten. Du trivs att arbeta i team samtidigt som du är självgående och har en förmåga att driva ditt eget arbete framåt.
I rollen som Projekt admin med placering vid vårt huvudkontor i Lund ansvarar du för varierade administrativa uppgifter av olika karaktär och omfattning. Du har tex ansvar för löpande hantering samt stöttning av ekonomifunktioner i våra projekt.
Känns detta intressant och spännande så ser vi framemot din ansökan redan idag så vi kan berätta mer för dig om oss!
Basic qualifications
Avslutad gymnasial utbildning eller motsvarande. Meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi
Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter är meriterande
God systemvana samt goda kunskaper i Officepaketet
Talar och skriver obehindrat på svenska eller engelska
We offer
An international working environment
Opportunity to develop cutting edge technology for market leaders and some of the most demanding customers
Extensive hardware and software knowledge and all the equipment to build and test complete products and solutions
Working on a project basis, promoting competence development
At occasions, working on-site with the customer
Being part of a wonderful and experienced team where you will never work alone.
The Sigma Connectivity company culture.