Project Administrator till Nordomatic

Project Administrator till Nordomatic

Arbetsbeskrivning

Project Administrator till Nordomatic

Är du en proaktiv administratör som gillar att hålla koll på detaljer och driva projekt? Vill du utveckla dina färdigheter inom kredit- och inkassoprocesser samtidigt som du bygger starka kundrelationer?

Om Nordomatic
Nordomatic är en ledande innovatör inom fastighetsautomation och smarta lösningar. Med en passion för teknik och hållbarhet har Nordomatic över två decenniers erfarenhet av att leverera avancerade system som optimerar fastighetsdrift och förbättrar människors livskvalitet. Nordomatic strävar efter att göra världen säkrare, bekvämare och mer energieffektiv genom att erbjuda skräddarsydda automationslösningar för fastigheter och företag. På Nordomatic präglas kulturen av  hjälpsamhet, korta beslutsvägar och en stark teamkänsla med ett gemensamt mål att lyckas tillsammans.

Om tjänsten som Project Administrator:
I rollen som Project Administrator kommer du att vara ansvarig för registrering av nya projekt och fungerar som administrativ sambandscentral för organisationen. Du kommer att ha övergripande ansvar för projekt- och avtalsrelaterade administrativa uppgifter samt arbeta nära övriga funktioner över hela Nordomatics organisation. Du upprätthåller goda kundrelationer genom att hantera förfrågningar och lösa faktura- och betalningsärenden.

En del av din roll är att hantera, förbättra och underhålla RAM- och serviceavtal, inklusive indexering och återkommande fakturering. Du kommer även att agera Super User i företagets kreditratingsystem, där du ansvarar för inkasso och kreditprocessen. Vidare bidrar du aktivt till utveckling och implementering av policyer och rutiner för att optimera fakturerings-, avtals- och kreditprocesser.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Fungera som administrativ länk mellan organisationen och kunder.
Upprätthålla kundrelationer genom att hantera förfrågningar, fakturor och betalningar.
Underhålla och förbättra RAM- och serviceavtal, inklusive återkommande fakturering.
Leda kredit- och inkassoprocesser som Super User i kreditratingsystemet.
Genomföra kreditkontroller och bedöma kreditvärdighet för kunder.
Om dig
Som person är du service minded  och strukturerad med erfarenhet av projekt administration. Du trivs i snabbrörliga miljöer och är naturlig kulturbärare och lagspelare. Nordomatic är på en spännande tillväxtresa och för att trivas i rollen gillar du att omge dig med högpresterande individer med en stark teamkänsla.

Viktigt för tjänsten är: Högskoleutbildning eller YH-utbildning i ekonomi eller liknande.
Några års erfarenhet av ekonomiadministration eller likande roll.
Erfarenhet av kundrelationer och fakturahantering.
Erfarenhet av att arbeta med kreditkontroller och kreditbedömningar.
Goda kunskaper i ekonomiska system och verktyg.
Flytande i svenska och engelska.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering: Stockholm

Finner du tjänsten som Project Administrator på Nordomatic intressant? Skicka in din ansökan idag, vi på Needo ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordomatic AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2024
  • Ansök senast: 31 oktober 2024

Postadress

Stenyxegatan 25C
MALMÖ, 21376

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024