OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta tillsammans med passionerade kollegor som stärker varandra? Tror du som vi att med olika styrkor uppnår vi mer – då är Beyond Gravity rätt plats för dig.
Vi erbjuder
Arbete i ett växande högteknologiskt företag med karriärmöjligheter så väl lokalt som internationellt. Du kommer att bli en del av ett engagerat team med ambitionen att förnya rymden!
I Linköping har vi en jordnära familjekultur, erfaren och kompetent personal och en mångsidig ledningsgrupp. Vi erbjuder en hybrid arbetssituation, hög flexibilitet och självständighet.
Om teamet
Project Support i Linköping är ett team på sex personer som stöttar verksamheten med framför allt projekt- och säljsupport. Emma, Anki och Anja arbetar nära våra projektledare med exporter och dokumentation kopplad till våra slutleveranser, Sofia stödjer vår säljavdelning och Anders och Ulrika håller ordning på siffror och projekt i vårt affärssystem. Tillsammans är vi ett starkt team med stor servicekänsla! Project Support ett mångsidigt team med olika bakgrunder och personligheter, men vi är alla sammankopplade genom våra värderingar – Nyfiken, Passionerad och Tillsammans!
Om tjänsten
• Sammanställa leveransdokumentation
• Boka och administrera transporter
• Administrativt stöd vid offertarbete och registrering av kontrakt
• Administrativt stöd till hela organisationen
• Bemanna receptionen en dag i veckan samt vara backup
Vem du är
Vi ser att du har en gymnasieexamen eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har tidigare arbetat med dokumenthantering. Du vet hur du uttrycker dig på svenska och engelska samt känner dig trygg i det. Du är driven och kan arbeta självständigt. Du är teamorienterad och trivs för att teamet ska briljera tillsammans. Du är serviceinriktad, strukturerad och noggrann, lösningsorienterad och har ett jordnära förhållningssätt.
Ytterligare erfarenhet (inte ett krav, men är meriterande)
Har du arbetat i affärssystemet IFS? I så fall är det en fördel men inte ett krav.
Har du erfarenhet av administrativa uppgifter är det meriterande. Kanske har du kunskap från transport och tullhantering? Eftersom detta också är en fördel kan detta ge dig ett försprång i rekryteringsprocessen.
Nyfiken?
Skicka in din ansökan genom att klicka på Apply now senast den 19 februari 2023. Vi granskar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas så fort vi hittar rätt kandidat.
Om du har några frågor om tjänsten vänligen kontakta:
Emma Jonsson, Team Leader Administration
Telefon: +46(0)13 482 84 87
E-mail: emma.jonsson@beyondgravity.com
Om du har några frågor om rekryteringsprocessen vänligen kontakta:
Belinda Moore, Talent Acquisition Specialist
Telefon: +46(0)76 610 46 60
På Beyond Gravity i Linköping arbetar cirka 180 personer med utveckling och tillverkning av avancerad utrustning för användning i rymden. Våra huvudsakliga produkter är adapter- och separationssystem där vi är världsledande. Med 90 % av den kommersiella marknaden förser vi alla större leverantörer av uppskjutningstjänster i världen med utrustning för uppskjutning av satelliter av alla storlekar. Rymdindustrin genomgår just nu en spännande förändring där den traditionella rymdindustrin utmanas av "New Space". Det inkluderar nya teknologier och lösningar och det blir allt viktigare att kunna hantera många olika typer av kunder, leverantörer och produkter. För att hjälpa oss att navigera på denna föränderliga marknad söker vi nya kollegor som vill spela en central roll i att forma vår framtid!
Läs mer om Beyond Gravity: https://beyondgravity.com