Project assistant

Project assistant

Arbetsbeskrivning

Adecco söker en driven Projektassistent till ett längre uppdrag. Om du gillar när det händer mycket och är en god organisatör, då är du den vi söker till ett av de största vindkraftprojekten i Sverige.

Om tjänsten
Du har ett öga för vad som behöver göras och är inte rädd för att ta egna initiativ. Du har goda kunskaper i att redovisa projekt och är mycket duktig i dokumentation och hantering av officeprogrammen, bland annat Excel.

Då all dokumentation sker på engelska behöver du vara bekväm med att både läsa, skriva och prata lätt och ledigt. Du kommer också att möta anställda på siten från flertalet länder där det engelska språket blir en gemensam nämnare.

Arbetsuppgifter
Att ansvara för att projektdokumentation och administration sköts korrekt, till exempel registrering och godkännande i relevanta databaser. Du har god vana av projektadministration inom områden som kundvård, försäljning och personalarbete eller andra administrativa områden som bedöms likvärdiga.

Har du administrativ erfarenhet från byggnation eller konstruktion är det ett plus.

Personliga egenskaper
Vi tror att du gillar kommunikation, har en bra överblick och kan bidra med lösningar på vardagliga problem som gör att arbetet flyter. Samarbete och teamwork är nödvändigt då arbetsuppgifter snabbt kan skifta fokus vid behov, men framför allt, oavsett vilken arbetsuppgift du har framför dig så behåller du struktur, ordning och dokumentation.

Du blir en viktig kugge inom företaget och i rollen som projektassistent hjälper du även till och verkar som kontaktperson i projektet för kommun och lokala sammanslutningar. Du är även länken mellan underleverantörer, entreprenörer som samarbetar på siten. I din uppgift ingår även att vara support till övriga ansvariga på siten.

Anställning
Tjänsten är en inhyrning inom ramen för projektet på ca 1,5 år. 

Start omgåendes eller enligt ö.k, vänta inte med din ansökan då rekryteringsarbetet sker löpande.
Sista ansökningsdag är 2020-05-27.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Victoria Kjellgren på 073 684 73 86

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2020
  • Ansök senast: 27 maj 2020

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024

People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024