OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsbeskrivning
Experis Finance i Västerås söker nu efter en duktig Project Controller för spännande konsultuppdrag i Västerås med start i början av februari. Du kommer att hantera och rapportera all nödvändig finansiell information, stötta Projekt -och Site Management. Du kommer även att följa upp månatligt resultat samt cashflow realisering. Du ansvarar för en portfölj på upp till 10 projekt, vilka genererar en månatlig omsättning på 2 MEUR +.
Uppdraget är en ersättning under föräldraledighet. Möjlighet finns till anställning hos kund efter avslutat konsultuppdrag.
Vem är du?
Du är mycket duktig på POC accounting, cost controlling, budgetering och cash management och gillar att kommunicera och interagera med andra människor. Du har relevant examen från högskola eller universitet. Vi tror att du har några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, helst från en större internationell verksamhet. Du är mycket duktig på Excel och ERP-system och behärskar engelska och svenska i tal och skrift.
Vad kan vi erbjuda dig?
Experis står för experience och expertise!
Hos oss får du som konsult utveckling genom spännande uppdrag på marknadens hetaste företag, personlig och yrkesmässig utveckling genom mentorskap mellan juniora och seniora konsulter samt möjlighet att bygga ditt professionella nätverk med personer inom din yrkeskategori via våra interna konsultnätverk.
Med 1600 konsulter och 6500 genomförda rekryteringar bara det senaste året är Experis Sveriges största konsult- och rekryteringsföretag inom segmentet chef och specialist. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag, avtal gällande hushållsnära tjänster och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.
Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerad CV. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökan via e-post eller brev. Intervjuer sker löpande och därför skulle vi vilja att du skickar in din ansökan så fort som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut.
Ansvarig för tillsättningen är Konsultchef Maria Örnsberg; 021-151210. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Sjöberg
08-736 29 59
Lisa Lundeberg
08-4523367
Sonja Sand
016-15 57 37
Anna Aurell-Sundvall
08 - 736 29 66
Nina Rydingsvärd
013-355505
Hanna Eriksson
+4611194358
Magnus Carlhielm
0470-745587
Mattias Larsson
042 37 16 12
Camilla Rippe
031-61 72 67
Åsa Mårtensson
031-61 72 20