PROJECT MANAGER

Arbetsbeskrivning

OM OSS
Brand Impact är Sveriges ledande BX byrå. Vi erbjuder lösningar inom brand management, instore activations och brand awareness till företag inom bland annat konsumentprodukter, livsmedel och DIY samt skönhetsvård. I ett globalt perspektiv är Brand Impact del av SSI - Världens ledande leverantör av instore services med 50 000 anställda och omsätter årligen 7 MRD SEK. Vi söker nu en projektledare som vill vara med på vår tillväxtresa. Är du den vi söker?

ATT ARBETA HOS OSS
Vi är en modern arbetsplats med tonvikt vid tydligt ledarskap, öppet klimat och hållbarhet i en föränderlig värld. Vår unika position möjliggör för många medarbetare att ta ansvar och få utvecklas mellan olika roller och olika bolag inom vår koncern. Din utveckling är viktig för oss och vi arbetar löpande med kompetensutveckling. Hälften män och hälften kvinnor har vi varit sedan starten - det är självklart för oss, och har varit en bidragande faktor till att vi idag har en så stabil grund att stå på.

Placeringen av vårt huvudkontor, precis utanför citykärnan, erbjuder en vacker arbetsmiljö och lockar även till andra utomhusaktiviteter såsom cykling, promenader och racketsporter. Vi erbjuder ljusa, fräscha lokaler med utsikt över Globen och södra Stockholm.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer arbeta med välkända varumärken, såväl svenska som internationella. Tjänsten som PROJECT MANAGER innefattar följande arbetsuppgifter:

- Kundkontakt och ansvar för egna kundkonton.
- Struktur och tillvägagångssätt vid lanseringar av nya kampanjer
- Samordning och projektledning av löpande kampanjdrift
- Utformning av informationsbrev, instruktioner och olika typer av underlag.
- Uppföljning av insatser, insamlande av statistik och återrapportering till kund.
- Medverka i och driva interna och externa projekt.


Du har stora möjligheter att påverka din egen arbetssituation och du kommer arbeta i ett klimat som uppskattar egna initiativ. Du rapporterar löpande till ansvarig team leader. Då vi växer finns det stora utvecklingsmöjligheter för rätt person.

UTBILDNING/ERFARENHET
Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning, universitet eller liknande. Önskvärt är att du har 1-2 års erfarenhet samt arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Som person har du ett stort personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du är social, strukturerad, har höga ambitioner, ser möjligheter, gillar förändringar och ett högt tempo. Du har ett affärssinne och ser lösningar istället för problem. Du har lätt för att samarbeta i ett team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är mån om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet. Du känner dig lika bekväm i ett kundmöte som bland vår fältpersonal. Du sprider massor av positiv energi runt omkring dig.

ÖVRIGT
Vi kommer kalla till intervjuer löpande under rekryteringsprocessen vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden går ut.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Magdalena Gajewski

Rebecca Rybén

Allena Knezevic

Sara Sellan Hanning

Emi Mård

Viveca Gyllenfalk

Emi Mård

Noel Hayek

Viveca Gyllenfalk

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Brand Impact
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2022
  • Ansök senast: 8 april 2022

Besöksadress

Byängsgränd 22, Årsta
None

Postadress

Byängsgränd 22
Årsta, 12040

Liknande jobb


Digital Media Coordinator

Digital Media Coordinator

28 november 2024