OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på ett företag där du får möjlighet att skapa, påverka och utveckla verksamheten? Nu har du chansen att arbeta med analyser, rapporter kopplat till resultat samt förbättringsarbete. Trivs du dessutom att arbeta i en koordinerande roll? Ansök då till tjänsten redan idag!
ARBETSUPPGIFTER
Daglig och veckovis rapportering för att informera kunden om operativ prestation.
Leda implementerings och förbättringsproject.
- Samordning med teamen i form av att leda möten och handlingsplaner.
- Planering.
- Hantering av kostnader.
- Skapa Business Case och begära godkännande.
- Uppföljning av åtgärder inom projektteamet.
- Reflektera över önskat resultat med datadriven analys.
Stödja verksamheten med analyser för att förstå prestationen.
Kontinueligt arbeta med ständiga förbättringar.
VI SÖKER DIG SOM
Har förståelse för de operativa behoven.
Är strukturerad och kan arbeta med olika projekt samtidigt.
Har en positiv inställning och strävar efter förbättring.
Vågar ta sig an nya utmaningar och presentera nya ideer.
DU SOM SÖKER HAR FÖLJANDE KVALIFIKATIONER
Högskoleutbildning inom Logistik/Supply Chain Managemant eller likvärdigt
Tidigare erfarenhet av projektledning och leda möten
Dataanalytisk erfarenhet
Goda kunskaper i Excel och Powerpoint
Flytande i engelska
Erfarenhet inom lager- och logistikbranschen
Registerkontroll utgör en del av vår säkerhetsprövning, som ska göras innan en person deltar i säkerhetskänslig verksamhet.
ANSTÄLLNINGSVILLKOR
Start: Enligt överrenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering: Brunna, Norra Stockholm
Avtal: Hos oss är det viktig med din trygghet. Vi har kollektivavtal med Transport för våra medarbetare i produktion och Tjänstemannaavtal med Unionen, Sveriges Ingenjörer och Ledarna för våra tjänstemän.
ANSÖKAN
Ansök direkt via annonsen, vi tar inte emot ansökningar via mejl. Har du frågor gällande tjänsten, så är du välkommen att kontakta Cecilia Bitar, Talent Aqcuisition Specialist cecilia.bitar@cevalogistics.com.