OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sweden Eventcenter söker en medarbetare (för tillträde snarast möjligt) till vårt bokningskontor för att kunna fortsätta växa & fortsätta leverera riktigt bra helhetslösningar för event!
KORT OM FÖRETAGET:
Sweden Eventcenter erbjuder uthyrning av utrustning & tjänster för fester, mässor, konferenser, konserter, idrottsevenemang och alla övriga typer av evenemang.
Våra huvudområden är:
Tält, möbler, porslin, glas, bestick
Scen, ljud, ljus, storbildsskärmar & övrig teknik
Utrustning & material för monterbygge, mässa & utställning
Livesändningar & digitala evenemang
Våra uppdrag varierar i allt från att leverera några enstaka ståbord till en studentmottagning, en discokula till en firmafest eller större rikstäckande turnéer & konferenser med tusentals besökare.
Du kommer till en början hantera grundläggande standard-beställningar & förfrågningar - men vi ser gärna att du med tiden specialiserar dig inom något av våra affärsområden som passar dina intressen bäst.
Du tar hand om inkommande samtal och svarar på frågor via mail och telefon.
Du ser till att kunden är nöjd, att ordern är korrekt & hjälper kunden till rätt val av produkter/tjänster.
Du har goda kunskaper i Office-paketet.
Du har förmågan att snabbt sätta dig in i affärssystem, villkor och avtal.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
Du gillar administrativt arbete.
Du har gärna erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller branscherfarenhet.
Du förstår vikten av och stimuleras av att ge kundservice på hög nivå.
Du är ansvarsfull, strukturerad och noggrann.
Du är en lagspelare som triggas av att jobba i ett högt tempo.
B-körkort är starkt meriterande.
Besök gärna vår INSTAGRAM för att skapa en uppfattning om vilka typer av sammanhang du kan hamna i som vår medarbetare: www.instagram.com/swedeneventcenter/
Lön: Enligt överenskommelse.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.