OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?
Customer Service Development teamet har i uppdrag att driva digitalisering och förbättringar inom kundservice och för kundnära roller. Nu söker vi dig som vill vara med och driva vår utvecklingsresa!
Som vår Project Manager är du Customer service’ motor för att förbättra både kund- och medarbetarupplevelsen tillsammans med teamet och andra avdelningar på Tre. Du har ett operativt ansvar där du driver projekt från ax till limpa, dvs från förstudie och analys till implementation.
Du är drivande i Customer service’ utvecklingsresa, vilket innebär att både driva egna utvecklingsprojekt, delta i tvärfunktionella projekt samt driva igenom mindre initiativ och IT-krav. Du kommer också ansvara för att följa upp och säkerställa resultat och kvalité i kundmötet. Du är lyhörd och sätter dig med lätthet in i en agents arbetsvardag med de digitala verktygen som arbetsprocesserna, för att sedan kunna driva förbättringar. Då vi är inne i en förändringsresa får du stort inflytande över att skapa såväl förbättrade serviceprocesser som arbetssätt framåt.
Du kommer se fram emot
• Att vara med på vår resa med 5G där ny teknik och funktionalitet ständigt levereras
• Att få en trygg arbetsgivare, som tar väl hand om sina medarbetare, vilket märks av de utmärkelser som vi årligen får – åttonde året i rad vi vunnit topplacering i Great Place to Work
• Att ingå i en kundserviceorganisation som vunnit priser för empatiskt bemötande och har ungefär en miljon kontakter varje år
• Att tillhöra den avdelningen som ska driva utvecklingen av kundservice till nästa nivå
Mer om dig
Din erfarenhet av att driva utveckling, förmågan att ha en positiv påverkan på andra och din förståelse kring att omvandla data till insikt ligger i ditt dna. Du har förmodligen jobbat i en liknande roll i något år. Vi ser att du kan angripa olika typer av utmaningar och frågeställningar genom att vara en problemlösare och en relationsskapare. Du har tidigare arbetat med att driva projekt, gärna inom service eller customer success, och du gillar att röra dig i en miljö där tekniken och förutsättningarna förändras titt som tätt.
Att du har en god förmåga att analysera siffror och data är en förutsättning för att lyckas i rollen. Du har relevant teoretisk kunskap gärna genom en akademisk examen. I övrigt tror vi att du är en nyfiken person som vågar utmana och tänka nytt, samtidigt som du är ödmjuk och lyhörd. Du förväntas gilla fria ramar och sätter självständigt struktur för projekt och utveckling framåt.
Ansökan
Vi tar enbart emot ansökningar via denna annons och kommer hålla intervjuer löpande. Tillsättning av tjänsten sker enligt överenskommelse.
Vid frågor kontakta rekryterande chef Sofia Levin
Välkommen till Tre!