Projekt coordinator

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i ett internationellt företag med stora utvecklingsmöjligheter? Om du ser fram emot att arbeta i en kritisk och högteknologisk miljö där kundengagemang och service är en viktig del av ditt dagliga arbete kan det här vara jobbet för dig.
Som projektkoordinator kommer du att vara en nyckelperson i en starkt utvecklande miljö. I ditt arbete kommer du att stödja flera projektledare med uppgifter som planering, sammanställning av presentationer, offert och fakturering. Budget och projektplanering. Du kommer även att kunna driva enklare projekt.
Du är involverad i de olika stadierna av projekten och samordnar tillsammans med projektledare. Dessutom skapar och administrerar du projekten i systemen samt ansvarar för rapporteringen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Koordinera och strukturera arbetet för det lokala projekt teamet
Delta i intern och extern kommunikation relaterad till projekten
Planera och förbereda inför möten
Avstämning av fakturor mot rätt inköpsorder
Samla in och hantera rapporter och dokument
Samordning av processer för dokumenthantering (sammanställa veckorapporter från olika leverantörer etc.)
Att hålla mötesprotokoll efter behov
Samordning av konsulter och entreprenörer tillsammans med projektledare.
Du deltar i utvecklingen av budget- och ekonomiska mål tillsammans med projektledare

Du har/är;
minst gymnasieutbildning, med arbetserfarenhet från ekonomiska uppgifter.
erfarenhet av administrativa uppgifter.
erfarenhet av kalkylering offert- och projektarbete
erfarenhet från bygg/industri är meriterande
mycket goda kunskaper i Microsoft Office-paketet (Word, Excel)
bra kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt

Du är aktiv och bidrar med energi och engagemang till teamet. Du är serviceinriktad och har god ordning & reda. Du har förmågan att ta egna initiativ och kan arbeta självständigt mot dina mål, men även samarbeta med kollegor och samarbetspartners. Har lätt att lära sig, har höga ambitioner och strävar alltid efter förbättringar. Kommunikation är en av dina styrkor.
Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor.
Tjänsten är på heltid, och med placering i Karlskrona. Utvärdering sker löpande, och vi vill ha din ansökan senast 2020-11-01
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta: Contract manager Johan Laronsson tel 0730 76 87 28
För den här tjänsten har vi valt våra rekryteringskanaler, varför vi vänligen undanber oss samtal från rekryteringsföretag.
CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2019 23,9 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CBRE LULEÅ
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2020
  • Ansök senast: 2 november 2020

Postadress

Rådstugatan 11
LULEÅ, 97238

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Projektledare till snabbväxande bolag!

Projektledare till snabbväxande bolag!

25 november 2024