OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Norla:
Norla är ett IT- och Managementkonsultföretag som drivs av kundnöjdhet. Vi arbetar i en mångkulturell miljö och vi drivs av vår princip "Mind and Heart". Vi värdesätter att våra relationer med medarbetarna säkerställer deras professionella tillväxt och framgång. Vi arbetar tillsammans i ett nätverk av stora företag för att hitta de bästa talangerna för att stödja våra kunder.
Om du har en passion för att koordinera IT och affärsförvaltning, och har erfarenhet av verktyg som Planner, OneNote, SharePoint Teams och Officepaketet, så är det dig vi letar efter!
Krav:
Erfarenhet av att använda Planner, OneNote, SharePoint Teams och Officepaketet i det dagliga arbetet.
Önskvärt med kunskaper i ADO, SharePoint-sidesbyggnad och dokumentation av backlogg och förändringar.
Erfarenhet av förvaltning eller tidigare arbete med liknande roller.
Ansvarsområden:
Koordinera implementeringen av nya förvaltningsmodell och affärssystem.
Ansvara för utbildningsmaterial och samordna illustrationer med våra illustratörer.
Skapa och följa upp tidsplaner för New Horizon-utrullningen.
Dokumentera möten och aktiviteter noggrant.
Ledning av ett team för att kommunicera IT-relaterad information om den nya förvaltningsmodellen.
Planera och arrangera uppstartsmöten för förvaltningar, inklusive feedbackmottagning och utbildning.
Nice to have:
Erfarenhet av dokumentering av dokumentstrukturer för förvaltningar.
Kunskap eller erfarenhet av att arbeta med förvaltningsprocesser.