OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Projekt koordinator till Murbiten i Göteborg
Om företaget
1989 startade en fantastisk resa för bröderna Mats och Tomas Pettersson. Elva år senare kom Ingemar Porsefeldt in i bilden. De senaste tre åren har skötebarnet Murbiten exploderat till över 70 anställda – samt utvecklats till flera bolag, bland annat Lyft och Maskin På Murbiten Lyft & Maskin arbetar vi med högkvalitativa och nya maskiner.
Våra truckar är miljöcertifierade och självklart är förarna rätt utbildade. Dessutom har vi smidiga kranbilar som löser kundernas lyft och transport. Vi vill även underlätta för byggarna på arbetsplatsen och spenderar därför lika mycket tid utanför som inuti maskinen. Inte för att vi måste, men för att vi gärna bidrar med god stämning genom att hålla rent och snyggt omkring oss.
Om tjänsten
Projekt koordinatorns arbete innebär att hantera överlämnandet av anbud och kalkyler då dessa kommer in från säljare och kalkylatorer. Projekt koordinatorn arbetar med att säkerställa att de pågående projekten är uppdaterade i företagets olika system och att kunderna är uppdaterade med relevant information. Projekt koordinatorn ansvarar för att de pågående projektens dokumentation håller företagets kvalité samt att personal liggarna är uppdaterade. Projekt koordinatorn kommer även att vara med vid byggmöten för att skapa sig en bild av verksamheten. Slutligen arbetar projekt koordinatorn med avstämning av fakturor, konterar, skapar betalplaner samt stämmer av projekten löpande.
Arbetstiderna är i huvudsak 07:00-16:00
Meriterande för denna tjänst är:
- Arbetslivserfarenhet av kundtjänst, planeringsarbeten och projektarbete.
- Praktisk erfarenhet av mjukvaran SDF (Svensk Data Förvaltning)
- Praktisk erfarenhet av Swinx och Chronox
Om dig
Du beskriver dig som en service inriktad lagspelare där kunden sätts i fokus. Du har arbetslivserfarenhet från administrativa tjänster som; projektledning, kundtjänst, back-office eller leverans planering. Du vill arbeta på en utvecklande arbetsplats där det ständigt händer nya saker och där du får vara med och växa med företaget. Du är stresstålig och kan ha många bollar i luften samtidigt och gillar att lösa problem.
Stämmer du in på beskrivningen? Tveka inte utan ansök till tjänsten!
Om Bahusia
Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag. Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer.
Denna rekrytering sker i sammarbete med Bahusia, har du frågor om tjänsten vänligen kontakta Daniel Hemberg på 031-762 53 51 alternativt maila daniel@bahusia.se.
Välkommen med din ansökan!
Utbildningsinriktning:
- Administration och ledning
Utbildningsnivå:
- Gymnasium
- KY/YH-utbildning
- Universitet/Högskola
Språk:
- Svenska
- Engelska
Kontaktpersoner på detta företaget
Caroline Johansson
Ada Kapetanovic
Håkan Karlsson
Caroline Johansson
(+46) 0522-44 02 46
Lena Andersson
(+46) 0522-44 02 48
Håkan Karlsson
(+46) (0)522-44 02 43
Daniel Hemberg
(+46) (0)31-762 53 51
Caroline Johansson
(+46) (0)522-44 02 46
Johan Patriksson
(+46) 522-440242
Tobias Ågren
(+46) 522-440245