Projekt- och Säljstöd till Beyond Gravity

Projekt- och Säljstöd till Beyond Gravity

Arbetsbeskrivning

Beyond Gravity har sedan en tid tillbaka befunnit sig på en kraftig expansionsresa. Företaget har växt med både en stor andel intern personal, med nya spännande och omfattande uppdrag samt med en ny produktionsanläggning som är under uppförande. Nu har du möjlighet att få vara med på en tillväxtresa från innovation till satellitseparationer i rymden med spännande kunder över hela världen.

Information om tjänsten
Rollen som Projekt- och Säljstöd tillhör Project Management and Support-avdelningen. Teamet ansvarar för sälj- och projektstöd, logistik, anläggning, reception och interna tjänster. Fokus för den här rollen kommer att vara en nyckelroll som stöd till projektledare och säljare, där det är en fördel att ha vana av att jobba i ERP-system för projektuppföljning. Du bör vara en driven person som inte räds utmaning, som har ett sinne för detaljer och erfarenhet av att sammanställa data.

Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara:

• Stödja projektledare med projektuppsättning, prognos, betalningsplaner och fakturering
• Löpande uppdatera projektgrupperna om status i projekt
• Upprätta och sammanställa kalkyler för offerter
• Delta i förbättring och processutveckling inom avdelningen

Du kommer att arbeta nära dina kollegor inom Finans, Operations, Key Accounts & Sales, Program & Projects, och även brett över hela företaget kopplat till pågående projekt. 

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och önskemålet är att alla frågor kring tjänsten går till felicia.engvall@pn.se

Vad vi erbjuder
Ett brett arbete i ett växande högteknologiskt företag med karriärmöjligheter både inom företaget och internationellt. Du kommer att bli en del av ett engagerat team med ambitionen att förnya rymden!

Vi söker dig som:

• Har en bakgrund inom ekonomi, administrativt eller projektarbete
• Har förståelse inom ekonomi
• Har god kommunikativ förmåga, både i det svenska och engelska språket
• Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem (som IFS)
• Är van excelanvändare

Dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer att trivas i rollen. Vi ser därför att du är teamorienterad och vill bidra till en god atmosfär och ett gott samarbetsklimat. Vidare kräver rollen att du som person är serviceminded och har förmågan att arbeta i en komplex och fartfylld miljö. Viktigast är att du som person är noggrann och lägger vikt vid att allt ska bli rätt.

START: Omgående, eller när kan du?
OMFATTNING: Heltid
URVAL: Sker löpande

Vi ser fram emot att höra av dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


25 november 2024

HRBP

HRBP

22 november 2024

HR-partner

HR-partner

22 november 2024