Projektadmin / back office till växande fastighetsutvecklare

Arbetsbeskrivning

Vi söker en projektadministratör till en fastighetsutvecklare i Stockholm City!

Kund är företaget som ger företagare, och privatpersoner, möjligheten att äga en lokal som friköpt fastighet - istället för långa och dyra hyreskontrakt. Konceptet sparar in stora belopp av lokalkostnader och ger möjlighet att ta del av den värdeökning som fastigheten ger för framtiden. Idag består företaget av ett härligt gäng på 5 medarbetare som har kontor i både Stockholm och Nyköping.

Ett ungt bolag, med starkt varumärke och unikt koncept, som just nu står inför en expansiv fas och behöver utöka teamet i Stockholm med en projektadmin / back office.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som projektadministratör kommer du att assistera projektledarna i deras arbete och sköta större delen av företagets back-office samt marknadsföring. Du kommer få en mjukstart till arbetet och med tid kommer ditt ansvar öka till att, bland annat, bestå av:

- Medverkan, tillsammans med projektledarna, vid diskussioner med kommuner, arkitekter, mäklare, konsulter, media och slutkunder.
- Att assistera och se till att projekten blir slutsålda. Detta kan innebära att sourca slutkunder, göra mailkampanjer, planera marknadsföringsstrategier, med mera.
- Analysering av nya affärer; följa upp kommande markanvisningar, skapa listor på markägare, göra marknadsanalyser för geografiska områden.
- Övriga administrativa uppgifter som att ta in priser och offerter för kommande projekt, skapa samfällighetsföreningar, teckna försäkringar, med mera.
- Vara kontakt för, och administrera, olika tillval för lokalerna.


Vi söker dig som

- Är högskoleutbildad inom ekonomi, fastighet, marknadsföring eller annat relevant område, alternativt tar du examen i sommar.
- Har ett starkt intresse för fastighetsbranschen där du också ser dig själv bygga din karriär.
- Ser möjligheterna med, och gärna jobbar i, ett startup-bolag.
- Är en orädd initiativtagare med ett öga för detaljer.


Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från en liknande roll samt kunskaper i Excel och Adobe Suite.

Du erbjuds

- Möjligheten att få komma in i ett företag under start up där du får vara med på en spännande resa redan från tidigt skede.
- En platt organisation där du hörs och kommer få påverka.
- Anställning i ett team där du och ditt arbete värdesätts högt.
- Bra möjligheter att utveckla ett brett nätverk i fastighetsbranschen.
- Goda anställningsvillkor och förmåner.


WorkWeb är ett rekryteringsbolag som är specialister på att identifiera & rekrytera de bäst lämpade kandidaterna till attraktiva bolag.

Övrig information

- Tillträde: Augusti, alternativt omgående med hänsyn till uppsägningstid
- Omfattning: Heltid
- Placering: Kontoret i Vasastan samt vissa resor i tjänst
- Eventuella frågor besvaras av researcher Tess Karke:
076-346 69 96 / tess.karke@workweb.se


Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom WorkWeb men du kommer anställas direkt hos kund.



Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Casper Byström

Ebba Hedin
076 395 78 94

Sammanfattning

  • Arbetsplats: WorkWeb
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 april 2021
  • Ansök senast: 4 juni 2021

Besöksadress

Grevgatan 28, Stockholm
None

Postadress

Grevgatan 28
Stockholm, 11453

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024