OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en strukturerad person med hög social kompetens och en bra administrativ förmåga? Här får du chansen att vara spindeln i nätet i spännande projekt mot energisektorn!
OM FÖRETAGET
AFRY är ett välkänt bolag som är ett av Sveriges ledande teknikkonsulter. Företaget är internationellt och har cirka 16000 anställda och erbjuder dig bra förmåner samt en flexibel och omväxlande arbetsplats där du är med och påverkar din vardag och utveckling. Mer information om vår kund ges vid intervjutillfället.
DINA ARBETSUPPGIFTER
I din arbetsroll som projektadmin kommer du att vara spindeln i nätet för att på bästa sätt möjliggöra bolagets olika åtaganden. Du är bra på att koordinera och administrera och är duktig på att kommunicera väl både muntligt och skriftligt. I rollen som projektadmin arbetar du i ett eller flera projekt samtidigt. Du kommer att vara placerad ute hos företagets kund som verkar inom kärnkraftsindustrin och projekten kan handla om underhållsarbete för diverse maskiner och byggnader och även vara olika tekniska utredningar där teknisk dokumentation behövs. I rollen ingår en hel del admin så för att trivas i rollen tror vi att du drivs av att skapa struktur.
DIN PROFIL
Vi söker dig som på något sätt jobbat administrativt eller koordinerande tidigare. Du talar svenska, har en konsultmässig personlighet och är ödmjuk. För att trivas har du en bra social kompetens, är initiativtagande och har en god struktur i ditt arbetssätt. Du tycker om administrativt arbete och är flexibel.
Skallkrav
Tidgare arbetslivserfarenhet av admin/koordineringGoda kunskaper inom office-paketet
Pratar och skriver flytande svenska och engelska
Körkort B
Meriterande
Erfarenhet av att arbeta som koordinator/administratör mot byggbranschen, processindustrin eller annan teknisk inriktning
Intresse för eller erfarenhet av kärnkrafts- och/eller energibranschen
Arbetslivserfarenhet av koordinering/admin
Teknisk eller praktisk bakgrund från industri/energibranschen
OM OSS
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
VILLKOR
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Varberg
Omfattning: Heltid, 100 %
Arbetstider: 8-17
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996