Projektadministratör 1 års uppdrag

Projektadministratör 1 års uppdrag

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har arbetat som projektassistent, koordinator eller i en liknande roll. Du är god kommunikatör och resultatorienterad person som tycker om en utvecklande miljö. Du kommer arbeta i en grupp som består av åtta personer, i ansvaret ingår att agera hyresvärd och förvalta och vidareutveckla hyresavtal för bostäder, kommersiella lokaler och reklamavtal.
Kortfattade arbetsuppgifter
- De främsta arbetsuppgifterna blir att bistå gruppens projektledare men även att tillsammans med projektledaren aktivt och operativt driva deluppdrag
- Genomgång av förstudier, platsbesök för komplettering av underlag till förstudier
- Uppdatera projektplan, projektmallar och presentationer
- Delta och dokumentera projektmöten med interna kravställare
- Medverka och ta fram beställningsunderlag, beställning, förhandling och uppföljning
- Löpande uppföljning genom dokumentation av projektet
- Medverka i budget- och resultatuppföljningen

Vi söker dig som är en god kommunikatör och administratör som är strukturerad, organisatorisk, noggrann och stresstålig
Du behöver ha följande tidigare erfarenhet:

- Högskoleutbildning med inriktning Ekonomi eller Marknadsföring eller annan relevant Eftergymnasial utbildning
- Minst 2 års erfarenhet av att ha arbetat som projektledare, koordinator eller projektassistent
- Minst 1 års erfarenhet av Excel
- Meriterande med erfarenhet av minst 1 projekt/uppdrag som projektledare hos en offentlig myndighet

Uppdraget är ett tillfälligt behov på 1 år, heltid.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund. Start omgående.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2022
  • Ansök senast: 7 mars 2022

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024