OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Better Business hjälper företag att förbättra service och kvalitet. Vi kartlägger förbättringsmöjligheter genom Marknads-undersökningar och Anonyma Kundbesök (sk. Mystery Shopping) i butiker, restauranger, hotell, biografer, bilaffärer etc. Vi har över 20.000 Mystery Shoppers i Norden. Nu söker vi en projektadministratör till vårt kontor i Vallentuna, som skall sköta projektadministration och diverse andra uppgifter. Arbetet är en projektanställning. Arbetsuppgifter: # Schemalägga personer som skall genomföra uppdrag # Kommunicera instruktioner via mail och telefon # Granska och godkänna inkomna rapporter. Egenskaper: Du är serviceminded med organisationsförmåga, du gillar ordning och reda samt har förmåga att ha mycket på gång samtidigt. Erfarenhet: Det är bra om du har något års arbetslivserfarenhet med erfarenhet av assistent- och/eller administrativt arbete. Utbildning: Minst gymnasieutbildning. Språk: Mycket bra svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska är ett krav. Övrigt: Erfarenhet av Excel, Word samt mycket goda allmänna datakunskaper. Maila ansökan tillsammans med CV.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annika Johansson
Annika Johansson