OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Industrikompetens i Östergötland AB
Om oss
<I>Industrikompetens ägs av Industri och kommuner och jobbar för regionens kort- och långsiktiga kompetensförsörjning. Vi arbetar brett, från omställning, arbetarbemanning och personalförmedling till rekrytering. Vi engagerar oss i utbildningsfrågor och lärlingsprogram, etablerar kontakter mellan företag och studenter och verkar för nätverk mellan våra kundföretag. Alltid med stort, personligt engagemang
</I>
Om företaget
Vi söker administratör till större företag.
Dina arbetsuppgifter
I tjänsten ingår sedvanliga administrativa arbetsuppgifter såsom hjälp med ekonomiska uppföljningar och prognoser, organisering av resor och visum, kontroll av reseräkningar, beställningar i R/3 och andra system samt övriga administrativa uppgifter.
Din profil
Arbetet kräver god samarbetsförmåga och flexibilitet. Du bör vara serviceinriktad och ha förmågan att organisera, planera och strukturera. Vana att arbeta självständigt och ta egna initiativ är en fördel. Du bör kunna uttrycka dig på engelska i tal och skrift. Du bör vara van vid att hantera Excel samt ha en god datorvana.
Ansökningsförfarande
Urvalet kommer att ske löpande så sök tjänsten redan idag via Industrikompetens hemsida www.industrikompetens.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman
Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23