OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare, 275 contact center representerat i 43 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget. Vi söker en Projektadministratör till vårt team. Arbetsuppgifter: Som projektadministratör kommer Du att ha ett nära samarbete med uppdragets Client Manager. Du kommer att ansvara för det administrativa i uppdraget, såsom statistik, uppföljning, rapportering till CM, samt lägga beställningar till IT. Kontinuerligt förbättringsarbete, utveckling av arbetsrutiner och effektivisering är viktiga delar i rollen som Projektadministratör. Du kommer att delta i möten såväl internt som med kund och Du kommer tillsammans med Client Manager att ansvara för att vi levererar i tid och i enlighet med kundens definierade mål. Du som söker denna tjänst har: - Goda datakunskaper och ett logiskt tänkande - Goda excelkunskaper - Ett strukturerat arbetssätt och är detaljorienterad - Hög social kompetens och eget driv - God kommunikativ förmåga i både tal och skrift För Dig som är i början av arbetslivet och vill få möjlighet att utvecklas på Teleperformance ger denna tjänst Dig möjlighet att vara med och påverka och utveckla hur rollen kommer att se ut. Du som söker är därför iderik, initiativtagande och flexibel. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast. Urval och intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman