Projektadministratör

Arbetsbeskrivning

Euromekanik AB arbetar sedan 1974 som agent för ett antal internationella tillverkare av utrustning till processindustrin. Vi är kända som en leverantör med starka varunamn, högkvalitativa produkter samt en gedigen kunskap inom våra områden. Den tyngsta knytningen har vi till processindustrin samt energigassektorn där våra produkter kan finnas i hela processflödet. Vi är idag knappt 20-talet medarbetare som behöver förstärkning med: Projektadministratör Vi arbetar med stora projekt med många inblandade och behöver hjälp med att hålla ordning på dokument, tider och andra saker i projekt. Vi är duktiga på det tekniska och processlösningarna, men behöver hjälp med det administrativa. Arbetsuppgifter: Vara administrativ spindel i nätet för projekt. Arbetet innebär att hålla ordning på alla inblandade parter. Dessutom ingår det att upprätta och hålla ordning på beställningar, kontrollplaner, dokumentation, leveranstider m.m. Kravspecifikationer: Vi kräver dokumenterad vana vid projektarbete, kunskaper i engelska, mycket goda kunskaper i MS Office samt MS Project. Att vara mycket noggrann, kunna jobba självständigt och ha ordningssinne är en förutsättning. Har du inte dessa kvalifikationer, ber vi dig att inte söka arbetet hos oss. Det är bra om du sänder in din ansökan snarast då det kan bli en snabb rekrytering. Anställningsform: Tillsvidareanställning. Lön: Månadslön

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Euromekanik AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 25 september 2009
  • Ansök senast: 14 oktober 2009

Postadress

Morängatan 5
Göteborg, 41671

Liknande jobb


31 oktober 2024

Praktikant inom administration sökes!

Praktikant inom administration sökes!

9 oktober 2024