OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu, för vår kunds räkning, en noggrann och driven person för ett längre uppdrag. Om kunden: Vår kund är en systemintegratör som erbjuder moderna tekniska säkerhetssystem och säkerhetstjänster till medelstora och stora kunder med höga krav på säkerhet. Kunderna återfinns inom bland annat branscherna bank, finans, tillverkande industri, försvarsmakten, flygplatser, hamnar, transport&logistik, handel, offentlig verksamhet mfl. Säkerhetstjänsterna baseras på kundens behov och modern framkantsteknologi med koncept inom inbrottssäkerhet, brandskydd, tillträdeskontroll, kameraövervakning, management av säkerhetslösningar och teknisk service. Den akuella avdelningen arbetar idagsläget med en stor rikstäckande kund. Två nya installationsprojekt kommer inom kort att startas och därför letar vi nu efter projektadministratör. Vill du arbeta med spännande arbetsuppgifter i en trivsam arbetsmiljö på ett flexibelt och obyråkratiskt arbetssätt med möjlighet till utveckling, då är vår kund rätt företag för dig. Kunden arbetar aktivt för en bra arbetsmiljö med jämställda förhållanden. Arbetsuppgifter och omfattning: Du som anställs kommer att arbeta med att administrera och registrera dokument tillhörande de aktuella projekten. Du kommer att ha ett nära samarbete med företagets projektledare samt tekniker och ansvara för att administrationen sköts korrekt. Du kommer att hantera följande typer av dokument: egenkontroller, ändringsdokument, tidrapporter, dagböcker, besiktnings- samt provningsprotokoll. Din roll innefattar även ansvar och inköp av kontorsmaterial samt uppföljning av fakturaunderlag. Start: v. 32 med introduktion v. 27. Projektet kommer att löpa t.o.m. 31 mars. Omfattning: 75 %, sex timmar/dag. Kundens verksamhet är av sådan karaktär att utdrag ur belastningsregistret kommer att göras av aktuell person. Skallkrav: Du som söker denna tjänst skall stämma in på följande krav: 1. Serviceinriktad då du arbetar i team med projektledare och montörer. 2. Ordningssinne då arbetsuppgifter kräver noggrannhet och struktur. 3. Mycket goda kunskaper i Officepaktet. Meriterande krav: Det är meriternade men inget krav att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet av att arbeta med fakturahantering. Personliga egenskaper: Vi vill att du som söker denna tjänst är en driven person med ordningssinne. Du har skinn på näsan och gillar att arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Du är självständig, strukturerad och noggrann. Arbetstider och anställningsform: Dagtid, deltid; sex timmar/dag. Tidsbegränsad anställning. Kommun: Kumla kommun Tillträde: 2009-08-03 med introduktion v. 27. Rekryteringsprocessen sker löpande, skicka din ansökan redan idag! Ansökan senast: 2009-06-26 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Jennie Forsell, personalansvarig.