Projektadministratör

Projektadministratör

Arbetsbeskrivning

Som Projektadministratör är du spindeln i nätet med många kontaktytor. Du hjälper program-/projektledaren genom att stödja projektmedlemmarna och skapa struktur.

Främsta arbetsuppgifterna:

- Ansvarar för att hantera löpande administrativa frågor
- Resurshantering i projekt
- Resursanskaffning i form av konsult avrop
- Introducera nya projektmedlemmar
- Genomföra beställningar av behörigheter och hårdvara
- Ansvara för kallelser, protokoll, minnesanteckningar
- Ärende- och dokumenthantering så som planering, mappstruktur, diarieföring och arkivering
- Ta emot, granska och kontera fakturor
- Genomföra resebokningar
- Hantera projektets funktionsbrevlåda

Din kompetens behöver motsvara följande:

Du behöver ha en god prioriteringsförmåga och vana av att arbeta med många uppgifter samtidigt. Arbetsuppgifterna är händelsestyrda och kan ändras, vilket ställer höga krav på flexibilitet och anpassningsförmåga.

- Minst fem års erfarenhet av administration och helst inom projekt
- Office-paketet och god datorvana i allmänhet
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
- Erfarenhet av projektdokumentation från offentlig verksamhet är meriterande
- Erfarenhet från projektadministration
- Dokumenthanterings erfarenhet

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2020
  • Ansök senast: 15 mars 2020

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Administratör till Anstalten Västervik

Administratör till Anstalten Västervik

9 januari 2025

Amanuenser i datateknik

Amanuenser i datateknik

16 december 2024

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

9 januari 2025