OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en projektadministratör. Vår kund är ett internationellt företag med lokaler belägna centralt i Stockholms innerstad. Du kommer att arbeta på företagets ekonomiavdelning. Tjänsten som projektadministratör är ny och arbetsuppgifterna kan komma att ändras och utvecklas ytterligare. Du kommer främst att arbeta med att hantera leverantörsfakturor (50%). Arbetsuppgifterna kan även innefatta att: Verifiera priser Hjälpa till att ta fram rapporter Stämma av dokument och dokumentera processer Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta i Excel och word Är duktig på engelska i tal och skrift Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete på ekonomiavdelning sedan tidigare, gärna på ett mindre företag där du varit insatt i flera processer och förstår helheten. Som person är du proaktiv, tar tag i saker med en gång och inte rädd för att hugga i där det behövs. Start: Januari Omfattning: Heltid Arbetstid: Kontorstider Plats: Stockholm Lön: Enligt avtal Kontakt: Anneli Gabrielsson Referensnummer: AG 40754 Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare. Eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan! Academic Work är Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker. Vi erbjuder extrajobb, konsultuppdrag och rekryteringar inom de flesta områden och branscher.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl