OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
*
Till vår kund i Jönköpings-området söker vi en projektadministratör inom entreprenad, anläggning, bygg.
I den här rekryteringen arbetar vi med löpande urval.
Om tjänsten
Du kommer att vara spindeln i nätet hos vår kund och assistera chefer/projektledare i det dagliga arbetet.
Hela Sverige kommer att vara din arbetsplats då detta är resande tjänst. En del av din arbetstid kommer också vara förlagd på huvudkontoret som ligger i Jönköpings län. Initialt anställs du som konsult genom Montico, men inriktningen är att anställningen sedan ska övergå till en tillsvidareanställning direkt hos kunden.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter består av att assistera vid framtagande av projektplan, administrera informationsflöde, sammanställa information och dokumentation. Arbeta löpande med kvalitet-, arbetsmiljö- och miljöfrågor.
Vi söker dig som
- Har erfarenhet av liknande tjänst, gärna inom entreprenad, bygg eller anläggning.
- Har arbetat med kvalitet-, arbetsmiljö- och miljöfrågor.
- Har goda IT-kunskaper.
- Körkort
Meriterande är om du själv har praktiska erfarenheter från entreprenad eller bygg och anläggning.
Som person är du lösningsorienterad och serviceminded med en blick för helheten. Det ligger i din natur att vara flexibel och du sätter ett värde i att samarbeta med olika människor. Har du dessutom lätt för att kommunicera rakt och effektivt är du som klippt och skuren för den här rollen.
Om Montico
Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning och utbildning. Montico har närmare 1 000 anställda varav cirka 800 är konsulter utplacerade på uppdrag hos kund. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft. Läs mer på www.montico.se.