Projektadministratör

Projektadministratör

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Till en av våra kunder, en multinationell koncern med högteknologisk produkttillverkning, söker vi nu en Projektadministratör. Uppdraget ger en fantastisk möjlighet för dig som vill ge din karriär en skjuts i rätt riktning i en modern, internationell och framåtsträvande miljö.

Vill du koordinera och supporta projektet? Som Projektadministratör ansvarar du för att födela och tilldela resurser med den begärda kompetensen för projekt.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I din roll som Projektadministratör supportar du gruppchefen med att fördela och tilldela resurser med den begärda kompetensen för projektet. Du är operativt ansvarig för att ta emot och förstå efterfrågan från projektledning eller regionkontor. Du kommer tilldela personal rätt kompetens och uppdatera deras tillgänglighet. Du skapar en köpbeäran när de saknas resurser. Du ser även till att information är uppdaterad och korrekt i systemet Primavera. Du rapporterar till gruppchefen som leder planeringsgruppen och tar de slutliga besluten.

Detta är ett till att börja med ett konsultuppdrag med god chans till förlängning.

Din profil

Du har tidigare erfarenhet som projektadministratör eller med liknande arbetsuppgifter. Du är en person med mycket hög kommunikativ förmåga. Du besitter hög administrativ kompetens och hanterar skarpa deadlines och oförutsedda utmaningar väl. Som person är du positiv, energisk och drivande i ditt arbete.

Du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift. Du har utmärkt kunskap i Officepaketet och särskilt Excel samt Powerpoint. Vidare ses det som mycket meriterande om du tidigare arbetat i Primavera, men ej ett krav.

Framgångsfaktorer:

- Bakgrund i planering
- Bakgrundshantering av flera olika, komplexa frågor samtidigt
- Bakgrund i problemlösning

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Cecilia Alegria Furberg och nås på cecilia.alegria-furberg@unikresurs.se eller på

073-925 25 86

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2021
  • Ansök senast: 31 maj 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


10 oktober 2024