OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en trygg, driven och färdigutbildad person som vill bli en kärnspelare på Stockholms Styr-teams administrativa sida. Du som ansöker trivs som ”spindeln i nätet”, då det är en tjänst med många varierande ansvarsområden.
Arbetsuppgifterna omfattar bland annat projektassistans, ekonomiuppföljningar, säljstöd för VD, fakturering, mötesbokning och generell företagsadministration. Finns även möjligheter för vidareutveckling inom olika områden.
Krav:
- Språk: Svenska och engelska i tal och skrift.
- Program: Kunskaper inom Microsoft Office-paketet, främst Word och Excel.
Meriterande
- Diverse PDF-editeringsverktyg.
- Erfarenhet av liknande arbetsroller.
- Vana att arbeta med ordersystem SoftOne och projekthanteringsverktyg Memmo.
Arbetsplats är vårt kontor i Högdalen, Stockholm.
Önskvärt att tjänsten kan tillträdas senast i november.
Är du intresserad av en nystart hos ett härligt gäng och företag?
Kontakta oss på:
info@styrteam.se