OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceminded person som trivs med att möta människor och vara ansiktet utåt? Då är det dig vi söker som projektadministratör till ett unikt infrastrukturprojekt med stort fokus på hållbarhet.
Om rollen
Som projektadministratör är du spindeln i nätet på ett av våra spännande projekt i Kalmar. Här arbetar du nära produktionen som ett administrativt stöd åt platsledningen. Du ansvarar för att platskontoret ser snyggt och prydligt ut samt sköter löpande administrativa arbetsuppgifter.
Ditt arbete präglas av variation och många kontaktytor. För besökare till projektet är du den första de möter i receptionen och du är den som ansvarar för studiebesök. Dina arbetsuppgifter kan komma att variera beroende på behov under projektets gång.
Vi erbjuder dig ett omväxlande uppdrag där ditt sinne för ordning och reda, din positiva inställning och din förmåga att leverera lösningar ger oss rätt förutsättningar att fokusera på det aktuella projektet.
Din profil
Vi tror att du har en gymnasial utbildning i kombination med arbetslivserfarenhet från servicebranschen eller liknande. Dessa erfarenheter har gjort att du har lätt för att prioritera, arbeta självständigt och ha kundens bästa för ögonen. Du behöver ha god datavana samt goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Du får gärna ha ett tekniskt intresse och tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
Som person är du prestigelös och självgående. Du ser vad som behöver göras och tar ansvar för dina uppgifter. Vi vill därför att du har en god förmåga att planera och organisera ditt arbete. Sist men inte minst sprider du en god stämning bland kollegor och besökande med Sernekes ledord i ryggen.
Vi erbjuder
När du börjar arbeta hos oss kommer du märka att Serneke präglas av engagemang, mod, respekt och enkelhet. Det finns en stor vilja att stötta och hjälpa varandra på alla nivåer inom organisationen och vi uppskattar nya idéer om hur vi kan bli ännu bättre tillsammans. Vi erbjuder ett flexibelt arbetssätt med korta beslutsvägar, mycket eget ansvar och stora utvecklingsmöjligheter framåt.
Övriga förmåner du får del av som anställd på Serneke: Karriärsida/förmåner (https://www.serneke.se/karriar/formaner/)
Information och ansökan
Om du har frågor eller funderingar rörande tjänsten är du välkommen att höra av dig till arbetschef Fredrik Nilsson, fredrik.nilsson@serneke.se, 0790- 61 27 75 eller rekryteringsspecialist Ida Holmberg, ida.holmberg@serneke.se, 0700- 86 51 15.
Är tjänsten något för dig? Ansök genom att bifoga CV eller din Linkedin-profil. Sista ansökningsdag är 31/8 2022. Vi ser gärna att du söker tjänsten redan nu, men vi påbörjar rekryteringen först under augusti månad.
Startdatum är enligt överenskommelse, gärna i september 2022.
Om Serneke
Serneke är en växande koncern med ett konkurrenskraftigt helhetserbjudande inom entreprenad och projektutveckling. Vårt mål är att uppfattas som det mest nytänkande, engagerade och dynamiska bolaget i branschen. Nästa generation är vårt löfte till våra kunder. Och världen. Hela Serneke inkapslat i en enda mening. Som nästa generation byggkoncern utmanar vi branschen, engagerar samtiden och inspirerar framtiden.
Koncernen grundades 2002 och Serneke Group driver idag verksamhet i tre affärsområden; Serneke Sverige, Serneke Invest och Serneke International. Företagets verksamhet finns främst i Sverige i regionerna Väst, Öst, Syd, Mitt och Norr. I regionerna finns vårt erbjudande av tjänster inom bygg, anläggning och projektutveckling. Vi är cirka 1 200 medarbetare och med platskontor på 20 orter i landet bygger och projekterar vi runt hela Sverige
Kontaktpersoner på detta företaget
Celie Weinhöfer
+46 70 431 50 50
Linnéa Mattsson
0736876240
Jeanette Britan
Karina Andersson
0728556377