Arbetsbeskrivning
ArbetsuppgifterI rollen som projektadministratör kommer du att stötta och avlasta projektorganisationen, med fokus på att bistå projektledare och delprojektledare i PMOprojekt. Du kommer att arbeta med varierande administrativa uppgifter som anpassas efter projektens specifika behov. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat planering och skapande av inköpsrekvisitioner, hantering av fakturor, avtalshantering, uppdatering av kostnadsrapporter samt bokning och planering av konferenser och resor. Du kommer även att koordinera IT-beställningar, boka möten och utbildningar samt sköta projektdokumentation och administrativ support till projektcontroller. Rollen kräver flexibilitet och en förmåga att anpassa sig efter projektens skiftande utmaningar.
KvalifikationerDu har 5-9 års erfarenhet av en liknande roll och har tidigare arbetat med projektadministration, fakturahantering och avtalshantering.
Erfarenhet av att uppdatera kostnadsrapporter och jämföra beställningar mot prognos och budget.
Vana vid att skapa inköpsanmodan och hantera dokumentation enligt fastställda rutiner.
Erfarenhet av resursanskaffning och introduktion av nya konsulter, samt möteskoordinering och protokollskrivning.
Stark administrativ förmåga och ett strukturerat arbetssätt.
God kommunikativ förmåga och förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
B-körkort är ett krav.
Personliga egenskaper För att lyckas i denna roll ser vi att du är positiv, service- och kommunikationsinriktad och trivs i kontakten med många människor. Du är ansvarstagande, har en mogen framtoning, och beskriver dig själv som en problemlösare som är service-minded och trivs med att stötta andra.
När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.
Lön Enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2024-11-04 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-10-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Sista ansökningsdag är 2024-10-24.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm