Projektadministratör / administratör / projektassistent till IT-bolag

Projektadministratör / administratör / projektassistent till IT-bolag

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att kundföretaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Kundföretaget är ett internationellt och ledande bolag inom IT som levererar lösningar för verksamhetskristisk infrastruktur, så kallade Critical Facilities Solutions. Du kommer få reda på mer kring företaget vid ett inledande samtal.

Arbetsuppgifter:

I rollen som projektadministratör arbetar du inledningsvis med att administrera dokumentation och avslut i olika projekt åt företagets kunder. Där säkerställer du att all information är på plats innan projektet faktureras. Med detta som utgångspunkt erbjuds du ett nära samarbete med projektledarna samt en gedigen introduktion till branschen. Vidare arbetar du med kontinuerlig uppföljning av projekten tillsammans med projektledarna där du har möjlighet att komma med nya infallsvinklar kring rutiner och arbetssätt. Slutligen är du delaktig i projektens alla olika skeden och ansvarar för kontaktytor och samordningen av projektens olika aktörer såsom kunder, kollegor och leverantörer. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad tre-årig gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av projektadministrering och dokumenthantering
• Svenska och engelska flytande i både tal och skrift
• Goda kunskaper i Office 365
• Meriterande med kunskap inom Share Point

Vi tror att du som söker tjänsten är en person tar stort ägandeskap över dina arbetsuppgifter och som trivs med att ta egna initiativ. Därtill har du förmågan att handla och agera snabbt i situationer som kräver det. Du motiveras av att arbeta mot deadlines och tycker om ett högt tempo i ditt arbete. Rollen kräver att du är strukturerad och driver dina egna processer framåt. Vidare tror vi att du är duktig på att skapa ordning och behålla struktur i ditt arbete.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Bromma
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: koordinator, Administratör, Projekt, Projektplanerare, Projektadministratör, Admin, Administrator, Koordinering, Planning, Planering, Project, teknik, dokument, dokumenthantering, administration, kontor, BackOffice, system, dokumentation, stockholm, heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 januari 2022
  • Ansök senast: 3 februari 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024

Backoffice/support

Backoffice/support

9 oktober 2024

7 oktober 2024