OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gate46 har sina rötter i retail och har under det senaste decenniet varit Nordens största aktör inom rådgivning kopplat till expansion och byggnation inom detaljhandeln. Med samma passion och kvickhet erbjuder de numera rådgivning som omfattar alla lokaltyper så att deras kunder skall kunna accelerera sin verksamhet i alla delar. Med passion för fastigheter, lokaler och människor och hela värdekedjan runtomkring skapar Gate46 ökad lönsamhet, starkare varumärken och effektivare arbetsplatser.
Gate46 är en oberoende projektorganisation som ur kundens perspektiv sätter ihop den bästa projektgruppen för ett lyckat projekt. Med stor kunskap, engagemang och intensitet driver, genomför och skapar de skräddarsydda inredningslösningar med modiga djärva idéer, strategiskt tänkande och kreativ excellens.
Gate46 är centralt belägna i härliga och inspirerande lokaler på Birger Jarlsgatan i Stockholm!
PROJEKTADMINISTRATÖR BYGG/RETAIL - GATE46, STOCKHOLM
Vi söker dig som med rätt driv och inställning tar en plats i Gate46 engagerade team och som har erfarenhet av administrativt projektarbete inom byggbranschen.
Du har du ett strukturerat arbetssätt och trivs i en administrativ roll där du tar ansvar och ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Då rollen innebär att stötta projektledarna, byggprojekten samt ekonomiavdelningen har du god vana av många kontaktytor samt är serviceinriktad och har en god kommunikativ förmåga. Du förstår vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en bra helhetssyn. Vidare är du flexibel, har hög personlig mognad och en god förmåga att ta egna initiativ.
Vi värderar dina personliga egenskaper högt och vi tror att du är noggrann, strukturerad och socialt begåvad. Vi söker en person som är flexibel, nyfiken på nya utmaningar och trivs med att ge stöd till verksamhetens olika delar.
Dina arbetsuppgifter:
Koordinering och planering av projektets administration i samråd med projektledare
Stötta projektledare och projekt
Inköp, beställningar m.m.
Säkerställa materialflödet till projekten
Framtagning och sammanställning av rapporter
Kvittohantering
Leverantörsreskontra
Kundservice
Den vi söker:
Är flexibel och duktig på att samarbeta
Har rätt fokus och är resultatinriktad
Är positiv, energifylld och prestigelös
Är serviceinriktad och duktig på att vårda kundrelationer
Har kunskap om administration och ekonomi inom byggprojekt
Är van att hantera parallella projekt på ett strukturerat sätt
Har en god känsla för organisation och uppföljning
Tjänsten är placerad i centrala Stockholm. Gate46 sitter i fina lokaler med en unik, rymlig och inspirerande arbetsmiljö. Du välkomnas in i en företagskultur som kännetecknas av en kreativ och positiv entreprenörsanda med högt tempo och engagerade medarbetare som drivs av nya utmaningar.
Ansökan:
För rätt person erbjuds goda anställningsvillkor och stor möjlighet till utveckling i företaget. Tjänsten är en heltidstjänst och ska tillsättas så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut - skicka din ansökan redan idag.
Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Kristina Hjertonsson på telefon 070-3921600.
För att söka tjänsten går du in på RekryteringsKonsultens hemsida www.rekryteringskonsulten.nu
Vi hanterar inga ansökningar via brev eller e-post. Alla ansökningar till RekryteringsKonsulten hanteras konfidentiellt.
Välkommen med din ansökan!