Projektadministratör | Göteborg

Projektadministratör | Göteborg

Arbetsbeskrivning

Motiveras du av att ge service i världsklass och av att lösa komplexa problem? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Just nu söker vi på Lernia en projektadministratör/assistent för att arbeta som projektstöd till vår kunds verksamhet runt Göteborg . Vill du vara med på vår kunds resa? Välkommen med din ansökan till oss på Lernia!

Arbetsbeskrivning

Som projektadministratör kommer du främst agera som stöd till projektledare och projektcontroller. I denna tjänst viktigt att du har ett ekonomiskt perspektiv vilket innebär att du har förståelse för kostnader och intäkter. Har du tidigare arbetat inom entreprenadbranschen och har erfarenhet av service- och ramavtal och avtalstolkning så kan det vara en fördel i denna tjänst.

Uppgifter inkluderar:

• Hålla administrativ ordning och reda genom hela projektet från uppstart fram till avslut.
• Upprätthålla administrativa rutiner och struktur gällande dokumenthantering, avtal fakturahantering samt. leverantörshantering.
• Delta på uppföljningsmöten tillsammans med vår projektledare och projekt controller för att följa och analysera projekten.
• Självständigt hanterat rapportering, uppföljning, fakturor, avtal och allmän projektadministration.
• Avlasta projektledare och beredare med administrativa arbetsuppgifter.
• Kontroll samt nyckelanvändarstöd i faktureringsfrågor.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har minst gymnasieexamen, gärna med företagsekonomisk inriktning.

Gärna erfarenhet av att självständigt arbeta med uppföljning, rapportering, fakturering, avstämningar, avtal och projektadministration.

Van datoranvändare, krav att du jobbat med Office 365, rapportverktyg och ekonomisystem, erfarenhet av ärendehanteringssystem kan vara meriterande.

Vi ser gärna att du är en strukturerad, serviceinriktad problemlösare som tar initiativ och visar en god social förmåga i ditt samarbete med andra. Du är noggrann, klar och tydlig i ditt sätt att kommunicera både i tal och skrift på svenska.

Övrigt

Placeringsort: Göteborg med möjlighet att arbeta hemifrån några dagar i veckan när man kommit in i arbetet.

Typ av anställning: konsultuppdrag med god chans till förlängning.

Kontaktuppgifter och ansökan

För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta rekryterare Adrian Runsten via e-post: adrian.runsten@lernia.se om du har några frågor eller funderingar.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Välkommen med din ansökan!

Lernia är vägen framåt

Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 november 2023
  • Ansök senast: 14 mars 2024

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024