Projektadministratör i Norrköping

Projektadministratör i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Vår kund, en myndighet, är i behov av en projektadministratör. Uppdragets start är 10 oktober 2022 och kommer först att pågå sex månader framåt, men med god möjlighet till ytterligare förlängning. De första sex månaderna är på heltid och efter det kan det variera mellan 75-100 % vilket man blir meddelad om en månad i förväg. Arbetet utförs i huvudsak på plats i myndighetens lokaler i Norrköping men viss möjlighet till distansarbete finns.

Dina arbetsuppgifter

Myndigheten har startat ett införandeprojekt för ett nytt affärssystem som ersätter befintliga system men innebär även en hel del ny funktionalitet och förändrade arbetsprocesser. I omfattningen ingår bland annat kundorder, kundfakturor, inköp, lagerhantering, anläggningsredovisning, reskontror, redovisning mm. Du kommer att ingå i projektgruppen för projektet och primärt arbetsledas av myndighetens projektledare. Som projektadministratör stöttar du projektet med administrativa uppgifter, så som att:

- Skriva mötesprotokoll på projektmöten, interna och externa styrgruppsmöten
- Samordnar mötesbokningar och resor
- Säkerställa diarieföring och ordning på dokumentation och beslutsunderlag
- Stötta i koordinering och planering av workshopar och tester


Du förväntas även ta ansvar för planering och samordning av utbildningar och stötta i kommunikationsinsatser.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
- Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, alice.karlsson@bemannia.se (föredras) / 070 887 96 00.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2022
  • Ansök senast: 29 september 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024