Projektadministratör i Örebro

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning Perido Skills söker dig som vill arbeta i ett omfattande och utvecklande projekt hos vår kund inom statlig myndighet i Örebro. Du kommer arbeta med omväxlande arbetsuppgifter där tyngdpunkten kommer att ligga på att ansvara för ekonomiuppföljning, fakturahantering, ansvara för projektets digitala projektarkiv, föra protokoll och delta vid möten. Sysslor som att förbereda dokument, resebokningar, ta hand om nya medarbetare och ta emot besökare kommer också att förekomma. Kravprofil - Tidigare erfarenhet från liknande arbete. - Goda kunskaper i Word, Excel och PowerPoint. - Kunskap i Agresso är en merit. Som person har du förmåga att hantera arbetsuppgifter självständigt och har stort intresse för ordning och reda. Samtidigt är du van att arbeta administrativt är serviceinriktad och har god samarbetsförmåga.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 14 mars 2008
  • Ansök senast: 13 april 2008

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


19 december 2024

Ekonom

Ekonom

19 december 2024

Ekonomiassistent

14 december 2024

Vi söker ekonomiansvarig för kunds räkning!

Vi söker ekonomiansvarig för kunds räkning!

13 december 2024