Projektadministratör i Varberg!

Projektadministratör i Varberg!

Arbetsbeskrivning

Till vår kund inom installations- och servicebranschen söker vi nu en prestigelös och flexibel Projektadministratör till filialen i Varberg på ett vikariat i ca 1 år. Som Projektadministratör hos vår kund kommer du att sitta i moderna, härliga och ljusa lokaler med närhet till Varbergs stadskärna. Till kontoret tar du dig enkelt med både bil och kollektivtrafik.

Arbetsbeskrivning

I rollen som Projektadministratör hos vår kund kommer du att ha en bred stöttande roll, med stor serviceinriktning. I huvudsak kommer du att vara filialchefen och projektledarens högra hand och ansvara för projektens och filialens löpande administration. I denna roll blir du en nyckelperson där du ansvarar för fakturering, tidrapportering, hantering av serviceavtal, viss kundkontakt, kontakt med leverantörer, uppföljning, koordinera och boka utbildningar samt diverse andra administrativa uppgifter.

Du som söker

Den här tjänsten passar dig som är självständig, strukturerad, handlingskraftig och idérik! Du har hög serviceförmåga, hjälpsam, tar initiativ och ser förbättringsmöjligheter i ett snabbt växande företag samt känsla för ordning och detaljer. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera. Dessutom noggrann och har en mycket god prioriteringsförmåga vilket är viktigt i ditt dagliga arbete.

Kvalifikationer:

- Gymnasiekompetens, eftergymnasial ekonomisk alternativt administrativ utbildning inom projektverksamhet är ett krav
- Erfarenhet från liknande roll
- God datorvana, goda kunskaper i Microsoft Office och främst Excel
- Erfarenhet av administrativa IT-stöd för fakturahantering och projektplanering etc

Du erbjuds

Du kommer att erbjudas en variationsrik och utvecklande tjänst som Projektadministratör på 100% hos vår kund, vars kontor är beläget i Varberg. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Albin Caspersen. Du når mig på: albin.caspersen@jurek.se. Ansök på www.jurek.se

Om företaget

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 februari 2023
  • Ansök senast: 18 februari 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024