Projektadministratör infrastruktur

Projektadministratör infrastruktur

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och arbeta hos en samhällsviktigt kund med att förbättra vår infrastruktur? Till vår kund söker vi en projektadministration med tidigare erfarenhet av projektadministration där del av åren är produktion ute på site inom infrastruktur, samhällsbyggnad, industri, anläggning eller liknande.



Som projektadministratör är du en viktig del i att projektet fungerar. Du ansvarar för att administrera, dokumentera, diarieföra och hålla ordning och reda på projektets dokumentation, planering, projektering, upphandling, bygg och slutfas genom hela projekttiden. Du stöttar projektledaren och kommer att representera kunden i olika forum och verka både internt och externt.

Arbetet sker delvis på distans, fysiska möten och webbkonferens kommer hållas i kunden kontor. Vid behov kommer även platsbesök på site behövas.


Vi söker dig med minst 2 års erfarenhet av följande:

- Kommunicerat med interna och externa kontaktytor som beställare, sakägare, leverantörer, entreprenörer, myndigheter

- Erfarenhet av kvalitetsarbete från offentlig sektor eller infrastruktur eller liknande verksamhet
- Erfarenhet av projektadministration där del av åren är produktion ute på site inom infrastruktur, samhällsbyggnad, industri, anläggning eller liknande

Meriterande erfarenhet:
- Ekonomiadministration
- Diarieföring
- Erfarenhet av att ha arbetat i en stödjande roll till projekt, program eller linje


Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper som flexibel, prestigelös, kommunikationsförmåga samt duktig på nätverka. Kundens arbetsspråk är Svenska och Engelska, du behöver kunna båda språken.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund. Start omgående.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2022
  • Ansök senast: 11 februari 2022

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024