OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Projektadministratör inom GDPR till ICA
Är du en skicklig administratör och/eller har arbetat i koordinerande roller sedan innan? Då har vi ett givande uppdrag för dig fram till slutet av maj. På ICAs huvudkontor i Solna, strax norr om Stockholm, kommer du till ett projektteam med sakkunniga och arbetar inom ett GPDR-program. Du kommer till exempel delta i workshops, bevaka frågor och sköta löpande dokumentation. Vi erbjuder en positiv arbetsplats med möjlighet till flex och närhet till goda kommunikationer, en härlig lunchrestaurang och den egna ICA-butiken. Låter det som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan, gärna redan idag.
Omfattning: Heltid (flex men du behöver vara på plats mellan 9-16), för start enligt överenskommelse och med uppdrag till 31 maj.
Arbetsbeskrivning:
ICA har sitt huvudkontor i Solna Business Park, ett stenkast från Sundbybergs station, tvärbana och pendeltåg. Här ryms flera funktioner och ett stort antal ICA-medarbetare har sin dagliga arbetsplats i huset. Som projektadministratör arbetar du i ett team med bland andra två sakkunniga och ytterligare en kollega, de kommer också att stå för din introduktion. Du är del i ett projekt (med fokus på GDPR ur ett HR-perspektiv) som i sig har en större ram i form av ett GDPR-program. Du samverkar med andra och har flera kontaktytor.
Dina arbetsuppgifter:
• Delta i workshops, dokumentera resultat och stämma av det som beslutas i olika delar av organisationen.
• Svara för en funktionsbrevlåda (mailbox), vidarebefordra och bevaka både frågor och mail. Svar dokumenteras för att bygga en kunskapsbank.
• Projektdokumentation, det vill säga att du uppdaterar mallar och svarar för löpande administration och koordinering.
Kvalifikationer:
Här behöver du:
• Erfarenhet av en administrativ och/eller koordinerande roll där du också behövt formulera dig väl i skrift.
• Goda färdigheter i Microsoft Word, Excel och PowerPoint.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vi tänker att du trivs i boxen. För här har du faktiskt nytta av att arbeta lite fyrkantigt och strukturerat. Vi tänker också att du är noggrann och bra på att formulera dig i främst text. Men visst är det bra om du är bra på att samarbeta och nå människor även verbalt. Har du dessutom en positiv inställning och gillar roller med tydliga riktlinjer? Då kommer du att trivas hos oss. Välkommen!
Vi ser det som plus (men inte krav) om du har goda färdigheter i Office365 och/eller SharePoint.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2018-03-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Niclas Norenius Marander | niclas.norenius.marander@randstad.se [ mailto:niclas.norenius.marander@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström