Projektadministratör inom infrastruktur

Projektadministratör inom infrastruktur

Arbetsbeskrivning

Administratören är spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. Administratören ska vara beställaren behjälplig och bidra till att effektivisera verksamheten genom att stödja medarbetarna och skapa struktur. Administratören behöver ha en god prioriteringsförmåga och vana av att arbeta med många uppgifter samtidigt.

Några av dina arbetsuppgifter skulle kunna innefatta att:

Utföra dokumenthantering enligt TF:s rutiner och riktlinjer
Diarieföra handlingar i verksamhetens system EDIT samt vara behjälplig vid begäran om offentliga handlingar från extern part
Skriva protokoll vid möten och workshops samt distribuera och arkivera dessa
Vid behov utföra mötesbokningar, resebeställningar


För att kunna klara av uppdragets magnitud behöver du därför ha:



Gymnasial utbildning inom relevant område, eller motsvarande.


Dokumenterad 5 års erfarenhet av tidigare administrativt arbete i beställarorganisation varav 3 år från offentlig eller statlig verksamhet.


Mycket god kommunikationsförmåga i både tal och skrift


Det är även meriterande (dok inget krav) om du:

Ett par års erfarenhet av arbete i bygg- och anläggningsbranschen
Ett par års arbetserfarenhet i projektform
Ett par års erfarenhet av olika dokumenthanteringssystem


Denna roll har sin utgångspunkt i Stockholm och avser en heltidstjänst. Det finns viss möjlighet till distansarbete.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 december 2022
  • Ansök senast: 3 januari 2023

Liknande jobb


22 november 2024

Enhetschef administrativa enheten

Enhetschef administrativa enheten

22 november 2024

18 november 2024