OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Projektadministratör IT
Som projektadministratör assisterar du projektledaren med att administrera assets i Service Manager gällande datorer och kringutrustning. I din roll har du daglig kontakt med användare och leverantörer.
Vi söker dig som:
- Har erfarenhet av assets management
- Pratar och skriver flytande Svenska som kommer vara ditt arbetsspråk
- Har 3-5 års erfarenhet av att hantera datorer och kringutrustning eller likvärdigt
- Har erfarenhet av Service Manager eller liknande
- Är social och har lätt att skapa kontakter med leverantörer och andra inblandade
- Har arbetat inom större organisationer med flera tusentals användare
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Detta uppdrag är säkerhetsklassat, säkerhetsklassning bedöms ta ca 4-8 veckor. Start kan inte ske innan godkänd säkerhetsklassning.
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting